Kolejny produkt z portfolio Hochland Polska został Złotą Innowacją FMCG. Tym razem to Almette MINI śmietankowy bez laktozy był bezkonkurencyjny w grupie „Odpowiedź na potrzeby” w kategorii „Nabiał”.
Linia Almette bez laktozy to odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją tego składnika oraz tych, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych.
Złota Innowacja FMCG
Złote Innowacje FMCG & Retail miesięcznika „Hurt & Detal” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Mogą w nim uczestniczyć firmy będące producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG i świadczące usługi dla tego sektora. Nagradzane zostają zaś rozwiązania, które mają wpływ na ogólną atrakcyjność rynku spożywczego, zrewolucjonizowały podejście do zakupów i, poprzez swoją innowacyjność, bezpośrednio oddziaływały na zachowania kupujących.
Aby produkty lub usługi uznane zostały za innowacyjne muszą spełnić jedno z dwóch kryteriów: ich rynkowa premiera musiała mieć miejsce w ciągu ostatnich miesięcy lub zostały udoskonalone pod względem zastosowanych do ich wytworzenia składników czy przyjaznego korzystania w zgodzie z potrzebami konsumentów.
W gronie laureatów Złotych Innowacji FMCG & Retail 2023 nie zabrakło tegorocznej nowości marki Almette, czyli serka śmietankowego bez laktozy w wariancie MINI.
foto: mat. prasowe