Sphinx debiutuje w nowym segmencie. Restauracje pojawią się w parkach handlowych

Sphinx debiutuje w nowym segmencie. Restauracje pojawią się w parkach handlowych

Grupa Sfinks, która w swoim portfelu posiada takie marki jak Sphinx czy Chłopskie Jadło, stawia na zupełnie nowy rodzaj lokalizacji swoich restauracji. Mowa o parkach handlowych, w których pojawią się już wkrótce dwa nowe lokale sieci Sphinx. Na tym się jednak nie skończy.

Sfinks szuka miejsca w nowym segmencie

Wiceprezes Sfinks Polska, Amir El Malla, przyznaje, że parki handlowe są dla firmy nowym, ale również ciekawym segmentem rynku nieruchomości ze względu na jego potencjał. "W Polsce zmieniają się zwyczaje zakupowe i parki trafiają w potrzeby klientów, którzy nie chcą jechać do klasycznych centrów handlowych albo mają do nich za daleko. Jednocześnie w wielu parkach brakuje oferty gastronomicznej" - zaznacza. Odpowiedzią na ten problem ma Sphinx.

Już pod koniec pierwszego kwartału 2024 roku sieć ma powiększyć się o dwa lokale franczyzowe, które będą zlokalizowane w parkach handlowych. Pierwszy z nich pojawi się w Parku Glinianka i będzie miał około 300 mkw. powierzchni. Drugi lokal Sphinx będzie zlokalizowany w Parku Glinianka i zajmie powierzchnię około 250 mkw. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

W obu lokalach znajdą się strefy rodzinne z kącikami zabaw i inne udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Oprócz tego zarówno SPHINX w Opolu, jak i ten w Łubnej będą zaprojektowane tak, by mogły się w nich odbywać przyjęcia okolicznościowe czy spotkania biznesowe.

Sfinks patrzy w przyszłość: klienci parków handlowych będą szukali dodatkowych usług

Choć dwa pierwsze lokale Sphinx w parkach handlowych ruszą dopiero za kilka miesięcy, to firma już teraz szuka kolejnych możliwości rozwoju w tym segmencie. Jak zdradza wiceprezes Sfinks Polska, pierwsze umowy, dotyczące parków Glinianka i Ozimska, zostały podpisane, ale trwają rozmowy o następnych projektach

"To też potwierdza nasze prognozy, że postępujący poziom nasycenia rynku parkami spowoduje, iż klienci będą oczekiwali dodatkowych ich funkcji i usług, jak właśnie gastronomia, która zresztą jest nieodzownym elementem funkcjonowania centrów handlowych" - dodaje Amir El Malla.

Restauracje w Opolu i pod Warszawą będą lokalami franczyzowymi. W tym modelu grupa chce, zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią Sfinks Polska na lata 2024-2029, rozwijać swoją sieć. 


foto: mat. prasowe

Reklama