Po kilkuletniej przerwie na stanowisko prezesa zarządu Intermarche Polska wrócił Maciej Ćwikliński, który prowadzi dwa supermarkety pod szyldami Grupy Muszkieterów. To już kolejna ważna zmiana w firmie. Zaledwie miesiąc temu doszło także do zmiany na stanowisku prezesa centralnej jednostki, która zarządza całą organizacją w Polsce, gdzie Davida de Bosschère’a zastąpił Sławomir Czarnecki.
Maciej Ćwikliński ponownie na czele sieci Intermarche
Powołanie Macieja Ćwiklińskiego na prezesa zarządu Intermarche w Polsce było pierwszą strategiczną zmianą w strukturach firmy wprowadzoną przez nowego prezesa Sławomira Czarneckiego.
Jako prezes zarządu Intermarché, Maciej Ćwikliński stanie na czele spółki SCA PR Polska, odpowiedzialnej za budowanie i realizację strategii handlowej sieci w całym kraju oraz na czele spółki SCA Petrole, która nadzoruje dystrybucję paliw do blisko 70 stacji paliw działających przy supermarketach szyldu. Jest to jego druga kadencja w roli prezesa, do której wraca po kilkuletniej przerwie.
Kim jest nowy szef Intermarche w Polsce?
Maciej Ćwikliński prowadzi obecnie dwa punkty sprzedaży Intermarché – w Słupcy i Błoniu. Ukończył Politechnikę Poznańską, a przed przystąpieniem do Muszkieterów zdobywał doświadczenie w kilku firmach handlowych na kierowniczych stanowiskach.
W ramach zaangażowania na rzecz Grupy zajmował się marketingiem sieci, a także negocjacjami zakupowymi. Pełnił również funkcję członka Zarządu IMMO Muszkieterowie, spółki odpowiedzialnej za rozwój i zarządzanie majątkiem Grupy w Polsce.
Jak sam skomentował, ponowne powierzenie misji zarządzania siecią Intermarche jest wyrazem zaufania do jego osoby, a także całego zarządu, który "weźmie odpowiedzialność za przyszłość marki w Polsce". Przypomnijmy, że zgodnie z modelem biznesowym firmy, w ramach Grupy Muszkieterów kluczowe funkcje w strukturach pełnią zrzeszeni w niej przedsiębiorcy.
Plany na rozwój Intermarche
Maciej Ćwikliński poinformował, że kluczowym celem firmy jest obecnie "powrót do rozwoju, aby w perspektywie kilku najbliższych lat osiągnąć masę krytyczną".
foto: Maciej Ćwikliński, prezes dyrekcji handlowej Intermarché w Polsce (mat. prasowe)