Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców

Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców
Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców

"CO KROPELKA SKLEI, SKLEI, ŻADNA SIŁA NIE ROZKLEI" – to hasło reklamowe, które na przestrzeni ponad dwóch dekad, dzięki intensywnej obecności w mediach, zdążyło już głęboko zakorzenić się w świadomości wielu Polaków i sprawiło że marka Kropelka stała się wręcz synonimem kleju błyskawicznego i szybkoschnącego.

Produkt ten został wprowadzony do obrotu w 1998 roku przez Firmę Bripox Sp. z o.o., funkcjonującą w Polsce jako wyłączny dystrybutor marki Kropelka od 1995 roku.

Klej Kropelka: Szybkie i precyzyjne działanie

W setkach tysięcy gospodarstw domowych klej Kropelka wielokroć staje się narzędziem, które potrafi rozwiązać całą masę problemów. Jego szybkie i precyzyjne działanie nie jeden raz zdołało uratować lub "przedłużyć życie" ulubionym przedmiotom. Dzięki Kropelce nie trzeba już było żegnać się z rozbitą, porcelanową figurką czy też kolorowym kubkiem. A podziw, który wielu rodziców zobaczyło w oczach swoich dzieci, gdy w kilka chwil naprawili ich ukochaną zabawkę – bezcenny!

Z upływem czasu, dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, tubka kleju Kropelka została tak zmodyfikowana, że można go używać aż do wyczerpania zawartości (nawet kilka lat) mając gwarancję, że klej nie zaschnie.

Kropelka Żel na rynku od dekady

W 2013 roku firma Bripox wprowadziła do oferty KROPELKĘ ŻEL – młodszą siostrę doskonale znanego już na rynku kleju. Jej żelowa konsystencja daje dodatkowy czas na skorygowanie ułożenia sklejanych elementów bezpośrednio po ich złączeniu a nakładana kropla kleju pozostaje w wybranym punkcie, co ułatwia staranne i precyzyjne dozowanie.

KROPELKA ŻEL z każdym rokiem zyskuje coraz większe uznanie wśród użytkowników. Dzięki wsparciu sprzedaży w postaci wielu różnorodnych akcji marketingowych oraz obecnością w mediach tradycyjnych i społecznościowych, KROPELA ŻEL (tak jak jej starsza siostra) urosła do rangi produktu pierwszej potrzeby.

KROPELKA ŻEL to klej błyskawiczny, bezbarwny, umożliwiający korygowanie sklejanych elementów. Dzięki wysokiej lepkości nie skapuje i może być stosowany do sklejania zarówno powierzchni poziomych, jak i pionowych. Szeroki wachlarz zastosowań KROPELKI ŻEL plasuje ją na wysokiej pozycji wśród liderów w segmencie klejów uniwersalnych.

Bripox wyszkoli sprzedawców

Październik 2023 jest kolejnym miesiącem, w którym firma Bripox przeprowadza wzmożone działania marketingowe u swoich dystrybutorów oraz w sklepach detalicznych na terenie całej Polski.

Misją firmy jest przede wszystkim szerzenie oraz propagowanie wiedzy o znakomitych i bezkonkurencyjnych właściwościach Kropelki żel oraz całej gamie jej możliwych zastosowań.

Zależy nam by pracownicy sklepów, w których obecna jest KROPELKA ŻEL (przede wszystkim działów, gdzie znajdują się kleje, czyli np. chemia, kasy, motoryzacja), posiadali obszerną wiedzę na temat jej właściwości i sposobów użytkowania. Ze względu na fakt, że to właśnie oni doradzają  "końcowemu konsumentowi" wybór odpowiedniego produktu, Bripox organizuje i przeprowadza dla nich specjalne szkolenia.

Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o. 
Jacek Konopka, koordynator zespołu ds. sprzedaży detalicznej w Bripox Sp. z o.o.

Z początkiem października trzy zespoły handlowe Bripox rozpoczną zakrojone na szeroką skalę szkolenia w całej Polsce. Obejmą one swoim zasięgiem placówki sieci takich jak PSB MRÓWKA, BRICOMARCHE, LEROY MERLIN, OBI i wielu innych o podobnym profilu. Szkolenia zostaną przeprowadzone również wśród przedstawicieli handlowych naszych głównych dystrybutorów.

Kropelka Żel w strefie przykasowej

KROPELKA ŻEL z uwagi na gabaryt opakowania oraz cenę jest produktem idealnie wpasowującym się w promowanie go w strefie przykasowej. Klej ten jest również produktem impulsowym, która to cecha dodatkowo sprzyja organizowaniu różnego rodzaju promocji w strefie kas. Dlatego też Bripox zaplanował w październiku zorganizowanie 230 akcji KASJERKA POLECA w sklepach sieci PSB MRÓWKA i BRICOMARCHE.

W ramach akcji promocyjnych zadbamy o to, aby nasze kleje były eksponowane w oryginalnie zaprojektowanych, estetycznie wykonanych i kolorowych opakowaniach zbiorczych (takich jak kartonowe dyspensery czy pleksiglasowe podajniki grawitacyjne). Wiele placówek w/w sieci ozdobią także crosy i kosze zasypowe wypełnione KROPELKĄ ŻEL.  Dodatkowym elementem wspierającym akcje będą również dedykowane specjalnie dla naszych dystrybutorów rabaty handlowe, dzięki którym klej trafi do sklepów w promocyjnej cenie.

Jacek Konopka

Na promowanie KROPELKI ŻEL składa się duża ilość aktywności podejmowanych przez Bripox – oprócz działalności samych Przedstawicieli Handlowych firmy w terenie, ogromną wagę odgrywa również obecność produktu we wszelkich mediach społecznościowych, czasopismach branżowych czy gazetkach promocyjnych u naszych dystrybutorów. "A wszystko robimy po to aby łączyć trwale, na zawsze i by w życiu zaczęło się kleić" – podsumowuje Jacek Konopka.

Możliwość zastosowań Kropelki:

 


foto: mat. partnera