Grupa InPost ogłosiła historyczne partnerstwo z hiszpańskim potentatem w sprzedaży produktów naftowych – firmą Repsol. Umowa zakłada instalację urządzeń Paczkomat® na stacjach paliw Repsol na terenie całej Hiszpanii. To ogromny krok naprzód w rozwoju sieci automatów paczkowych InPost. Jak przyznaje, Nicola D'Elia, dyrektor generalny grupy InPost w Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech, porozumienie to pozwoli firmie skokowo zwiększyć liczbę urządzeń na terenie Hiszpanii.
InPost buduje przewagę
Dzięki współpracy z Repsol, InPost rozszerzy swoją obecność w Hiszpanii , umożliwiając mieszkańcom dostęp do wygodnych i elastycznych opcji odbioru oraz nadawania przesyłek. Aktualnie InPost posiada ponad 5000 punktów PUDO i maszyn Paczkomat® w Hiszpanii. Dzięki tej umowie sieć zostanie znacznie rozszerzona.
Klienci w Hiszpanii korzystający z urządzeń Paczkomat® InPost mogą nie tylko odbierać dostawy zakupów online, ale także dokonywać zwrotów, przesyłać przesyłki pomiędzy urządzeniami Paczkomat® oraz nadawać paczki punkt do punktu.
Ważne partnerstwo w Hiszpanii
Prezes InPost Rafał Brzoska w mediach społecznościowych określił najnowszą wiadomość jako duży progres w Hiszpanii. Jak dodał, dzięki tej umowie InPost ma obecnie największą sieć dostaw i odbioru na tym terenie. "To elastyczność na miarę XXI wieku, dostosowana do potrzeb naszych użytkowników" – przekazał Brzoska.
Na współpracy zyskuje także Repsol, który ma zamiar przyciągnąć w ten sposób nowych klientów.
Współpraca InPost Group i Repsol to nie tylko rewolucja dla klientów, ale także krok w stronę ekologii. Teraz użytkownicy mogą wybrać najbliższy Paczkomat®, oszczędzając czas i redukując emisję dwutlenku węgla.
foto: mat. prasowe (InPost)