W najnowszej kampanii marki Tarczyński, w ramach której realizowana jest strategia "Wszyscy są parówkożercy", pomoże Smolasty – raper, którego najnowszy klip został już obejrzany 21 mln razy, a kanały w social mediach generują miliony polubień. Wybór nie był przypadkowy.
Smolasty ma być ambasadorem nowej kampanii marki Tarczyński, która to będzie kierowana przede wszystkim do odbiorców z pokolenia Millenials oraz Zetek.
Smolasty w reklamie marki Tarczyński
Aktywności w ramach kampanii podzielono na kilka etapów. Pierwszym jest spot, którego bohaterem jest Smolasty i który można już obejrzeć w internecie na kanale Youtube marki. Video jest utrzymane w stylu pełnym przepychu i blichtru, występuje w nim także food truck Tarczyński.
W kolejnych etapach marka zaprezentuje nowe spoty, a także działania angażujące każdego parówkożercę. Jak zdradza Tomasz Tarczyński, będzie to największa kampania marki w tym roku.
Marka Tarczyński chce odświeżyć wizerunek parówek
Celem kampanii z udziałem Smolastego jest odświeżenie wizerunku parówek. "Przekazujemy, że parówki lubią wszyscy i wszyscy po nie sięgają, również takie ikony popkultury, jak Smolasty" – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Tarczyński nie jest pierwszą marką, która próbuje odczarować wizerunek parówek wśród polskich konsumentów. Wcześniej, na rewolucję na rynku parówek zdecydowała się Dolina Dobra. W ramach działań marketingowych marka między innymi wystawiła parówki w salonach jubilerskich.
foto: mat. prasowe