Takiej reklamy parówek jeszcze nie było. Dolina Dobra wystawiła parówki w salonach jubilerskich

Takiej reklamy parówek jeszcze nie było. Dolina Dobra wystawiła parówki w salonach jubilerskich

Parówki na pierwszy rzut oka niekoniecznie kojarzą się z dniem zakochanych. Zmienić to postanowił Goodvalley, właściciel marki Dolina Dobra, który podczas tegorocznych walentynek wystawił swój produkt w salonach jubilerskich.

Dolina Dobra znowu zaskakuje

Już cały Internet obiegły zdjęcia parówek Doliny Dobra, które znajdują się na widocznej z ulicy wystawie w towarzystwie... złotej biżuterii. To najnowsze działania marki, która w ramach kampanii przeprasza, że jej parówki są tak dobre, że "zawsze znajdą drogę do Twojego serca". Parówki można oglądać w jednym z salonów jubilerskich.

 

Walentynkowa kampania Doliny Dobra wpisuje w dotychczasowe działania producenta, który jako pierwszy zdecydował się na tak szeroką kampanię promocyjną produktu, jakim są parówki. Jak zaznaczał w październiku ub.r. dyrektor marketingu Goodvalley Zbigniew Wysocki, Parówki Dobre od Doliny Dobra były pierwszymi od wielu lat, które zagościły na tablicach reklamowych.

Kampania Doliny Dobra

Kampania, w ramach której marka przeprasza, że jej parówki są tak dobre rozpoczęła się w drugiej połowie 2022 roku. Obecne działania są jej kontynuacją. Producent w żartobliwy sposób pokazuje, że parówki mogą mieć zastosowanie podczas różnych okazji, w tym także podczas święta zakochanych, które obchodzimy 14 lutego.

Poprzez kampanię Dolina Dobra chce zrewolucjonizować oraz odczarować rynek parówek. Producent podkreśla w niej zdowy skład produktu oraz polską produkcję.


Foto: twitter.com

Reklama