Mocna dieta to podstawa! Pod takim hasłem ruszyła akcja „Gang Mocniaków” sieci Biedronka. W inicjatywie dla dzieci bierze udział marka Duda należąca do Zakładów Mięsnych Silesia.
– Będziemy „mocno” obecni niemal w każdym tygodniu trwania akcji z naszymi produktami, głównie drobiowymi, co tydzień innymi – dodaje Marietta Stefaniak. Od czwartku, 31 sierpnia, fani „Gangu” będą mogli posmakować dwóch klasyków. Po pierwsze frankfurtek Duda Nasze Polskie w duopaku - wieprzowych i drobiowych - dobrych na pożywne śniadanie.
Druga propozycja to - polecany szczególnie dla dzieci i młodzieży - filet gotowany, w 100% z polskiego kurczaka, o prostym składzie i wysokiej mięsności – aż 90% fileta z piersi kurczaka.
W kolejnych tygodniach, do „Gangu Mocniaków” dołączą inne znane, kultowe produkty z serii Duda Nasze Polskie. To m.in. pasztetowa, ale w nietypowych, różnych smakach – innych niż te dostępne na co dzień. Będą też szynki i kiełbaski drobiowe z nowej linii.
Biedronka, wspólnie z partnerami, w ramach akcji „Mocniaków” promuje 5 kategorii produktów żywieniowych, niezbędnych w diecie zarówno najmłodszych, jak i nieco starszych. Są wśród nich: tłuszcze, białko, zboże, owoce i warzywa oraz nawodnienie.
ZM Silesia posiada całą gamę wysokobiałkowych produktów, ważnych w diecie, dlatego z całą mocą przystępuje do „Gangu”.