Kampania „Nasze Polskie” marki Duda

Polska kuchnia często kojarzy się z wysokiej jakości wędlinami oraz mięsami. W ten tredn idealnie wpisuje się kampania reklamowa linii produktowej „Nasze Polskie” marki Duda.

Tworząc linię produktów „Nasze Polskie”, postawiliśmy na sprawdzone receptury, udoskonalane w naszej firmie od trzech dekad. Wiemy z badań, że Polacy są nie tylko dumni z rodzimych wędlin, ale także potrafią docenić ich jakość, dlatego kultowy smak to obietnica naszej marki i stempel, którym oznaczamy produkty dla tych najbardziej wymagających klientów.

Edyta Zębala, dyrektor marketingu w zakładach mięsnych Silesia S.A.

Właścicielem marki wspieranej w kampanii są Zakłady Mięsne Silesia S.A. Produktami promowanymi są kiełbasy: myśliwska i żywiecka.

Jak czytamy w komunikacie prasowym producenta, myśliwska, to kwintesencja tradycyjnej kuchni polskiej – mocno suszona i wędzona, oparta na szlachetnych mięsach, o ciemno wiśniowej barwie i silnie wyczuwalnym smaku i zapachu jałowca. Natomiast żywiecka to to kiełbasa sucha produkowana u podnóża Beskidu Żywieckiego, w jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Silesii. Swój smak zawdzięcza doskonałej wieprzowinie i mieszance przypraw z silnym udziałem pieprzu.

Mimo że oba produkty są tradycyjne w smaku, postanowiliśmy nadać im nowoczesną – zatem wygodną i łatwą w użytkowaniu – formę. Oferujemy je zarówno w kawałku, jak i w plastrze – w różnych gramaturach, a także smakach. Myśliwska na święta jest dostępna także w wersji z polskimi grzybami oraz z polską dziczyzną – mięsem z jelenia.

Edyta Zębala, dyrektor marketingu w zakładach mięsnych Silesia S.A.

Pełna oferta producenta dostępna jest tutaj: www.duda.pl/produkty

Reklama