Nie tylko handel jest już gotowy na rok szkolny. Bakalland rusza z dedykowaną kampanią

Nie tylko handel jest już gotowy na rok szkolny. Bakalland rusza z dedykowaną kampanią

Rok szkolny rozpoczyna się dla branży spożywczej i retail dużo wcześniej przed tym, gdy zabrzmi pierwsze dzwonek. Wiele sieci handlowych wprowadziło do swoich sklepów szkolne oferty już na początku sierpnia. Nie wzlekają także producenci typowo szkolnych przekąsek, jak Bakalland. Marka właśnie ogłosiła rozpoczęcie nowej kampanii, w ramach której promowane będą batonowy zbożowe BA!.

Bakalland inauguruje zbliżający się rok szkolny

Zaplanowane działania zapowiadają jesienny sezon Back to School i kierowane są do uczniów, studentów i aktywnych kobiet. Zdrowe produkty Bakalland mają towarzyszyć im w nowym roku szkolnym i powrocie do regularnej aktywności po wakacjach.

Kampania "OdkryJESZ" rozpoczęła się 7 sierpnia i potrwa aż do 24 września 2023 r. Jej głównym celem jest odmłodzenie marki i promocja batonów Bakalland w nowych opakowaniach wśród przedstawicieli pokolenia Z – osób w przedziale wiekowym od 16 do 24 lat.

To kolejny etap rozpoczętej w marcu wielokanałowej komunikacji "JESZ, co dobre". "Przypomnę, że Bakalland jest świeżo po pierwszym od dekady rebrandingu. Zależy nam przede wszystkim na odmłodzeniu brandu i zwiększeniu świadomości batonów BA! wśród młodszych konsumentów. Przełom wakacji i roku szkolnego to idealny moment, żeby o to powalczyć" – mówi Artur Gajewski, CMO FoodWell.

Nie tylko Zetki są targetem Bakallandu

Wrzesień jest nie tylko czasem rozpoczęcia roku szkolnego, ale także, jak zaznacza Gajewski, okresem, w którym w którym aktywni dorośli rozpoczynają nowe wyzwania zawodowe i powakacyjnie wracają do aktywności.

Z tego powodu marka chce w kampanii docierać także do kobiet w wieku 25-34 lata – dynamicznych, zainteresowanych zdrową dietą i aktywnością fizyczną. Dla nich batony BA! stanowią propozycję zdrowej i szybkiej przekąski w ciągu intensywnego dnia.

Producent stawia na digital

Zaplanowane na potrzeby kampanii „OdkryJESZ" działania obejmują przede wszystkim kanały digital, w tym social media, YouTube oraz influencer marketing. Uzupełnieniem są aktywności PR oraz akcje in-store.

Wybór nie był oczywiście przypadkowy. Jak wyjaśnia Brand Managerka FoodWell, Justyna Osińska, to główne "miejsca" obecności i komunikacji młodych konsumentów, do których chce dotrzeć marka.

Statystyki pokazują, że już 96% Polaków w wieku 18-24 lata korzysta z mediów społecznościowych. Najpopularniejszymi platformami, na których obecna jest grupa w wieku 16-24 lat, są Snapchat i Tik Tok. Ze względu na to, promocję batonów Bakalland BA! umiejscawiamy właśnie na tych platformach. I celujemy w kilkumilionowe zasięgi.

Justyna Osińska, Brand Manager FoodWell

Oprócz tego, Bakalland chce być widoczny w przestrzeni dużych miast. W ramach akcji OOH marka pojawi się na przystankach w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.


Foto: mat. prasowe

Reklama