Bakalland, polska firma zajmująca się produkcją zdrowych przekąsek, startuje z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV, w ramach której prezentuje swoją markę w nowej odsłonie. Działania, które rozpoczęły się w marcu 2023 r., mają pomóc marce zwiększyć penetrację produktów Bakalland na rynku.
Pierwsza taka kampania Bakallandu
Nowa kampania reklamowa Bakallandu jest elementem wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency & Film Studio.
Spot telewizyjny, który jest elementem kampanii reklamowej, skupia się na idei zdrowego optymizmu, który wiąże się z tym, co jemy. "Dzięki zdrowym przekąskom Bakallandu mamy pewność, że jemy to, co dobre. To właśnie możemy zobaczyć w najnowszym spocie brandu" – komentują przedstawiciele agencji GPD.
Warto zauważyć, że w produkcję spotu telewizyjnego zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach, co świadczy o wysokim poziomie zaangażowania w tworzenie nowej kampanii reklamowej.
Kolejny krok po rebrandingu
Kampania jest działaniem, które marka podejmuje na chwilę po ogłoszeniu rebrandingu Bakallandu.
Foto: mat. prasowe