Marki własne są ważny aspektem konceptu biznesowe SPAT. Detalista posiada w swojej ofercie już kilkaset takich indeksów. Właśnie dołączają do nich kolejne.
SPAR nie zwalnia tempa rozwoju asortymentu private label. Jeszcze w czerwcu detalista informował o 17 nowościach pod marką własną sieci. Teraz dołączy do nich kolejne 10 produktów. Licząca ponad 200 sklepów w Polsce sieć zdecydowanie wzmacnia tę część oferty.
Detalista widzi potencjał w marce własnej
SPAR już od dłuższego czasu rozwija swoją markę własną wprowadzając do niej nowości. "Chcemy, aby marka SPAR kojarzyła się z bardzo dobrą jakością w przystępnych cenach. Dlatego mocno stawiamy na szeroką ofertę, aby każdy znalazł coś dla siebie" – przyznaje Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Niedawno marka SPAR rozszerzyła ofertę napojów o wodę źródlaną, soki oraz musy w tubkach, a także lemoniady marki Fresh to go. W sumie dało to 17 nowych indeksów pod marką SPAR. Na sezon letni sieć przygotowała również linię lodów i sorbetów pod marką własną SPAR. Oferta objęła 4 indeksy lodów o pojemności 900 ml oraz 4 warianty lodów 1 litr, a także 3 indeksy orzeźwiających sorbetów o pojemności 500 ml.
Kolejne 10 produktów pod marką SPAR
Wśród najnowszych produktów znajdziemy przekąski oraz słodkości, które tworzą idealne połączenie w mlekiem. Nowa oferta obejmuje "poduszki", czyli chrupiące płatki, a także mięsne przekąski i wędliny, jak Pyszne mini snacki, salami chips czy cienkie kabanosy.
Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.
Foto: mat. prasowe