Grupa Chorten inwestuje w technologie. Debiutuje aplikacja m.Retro dla sklepów

Grupa Chorten inwestuje w technologie. Debiutuje aplikacja m.Retro dla sklepów

Widać już pierwsze efekty działalności powołanej w kwietniu tego roku wyspecjalizowanej spółki Chorten IT. Właśnie debiutuje anowa aplikacja mobilna stworzona przez Grupę dla blisko 3000 sklepów partnerskich. 

Wiceprezes nowopowołanej spółki Chorten IT, Krystian Pakuła, przyznaje, że wizją firmy jest "stanie się najlepszą franczyzą w Polsce". Jego zdaniem, by osiągnąć ten cel firma musi dawać swoim partnerom coraz więcej nowoczesnych narzędzi, które "zwiększą rentowność sklepów i uwolnią czas właścicieli".

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Nowa aplikacja m.Retro dla właścicieli sklepów

Jednym z takim narzędzi jest nowa aplikacja m.Retro, która umożliwi szybkie składanie zamówienia do gazetki i innych akcji promocyjnych przy użyciu telefonu. Dodatkowo właściciele sklepów partnerskich i ich menedżerowie za pośrednictwem aplikacji sprawdzą stan swoich rozliczeń oraz zweryfikują umowy z producentami.

To jednak nie wszystko, Aplikacja ułatwi zamówienia z magazynu centralnego Grupy Chorten, co dotyczy zarówno towarów, jak i materiałów reklamowych typu cenówki, plakaty czy torby.

Aplikacja zastąpi platformę?

Aplikacja m.Retro z przyjaznym interfejsem ma wszystkie funkcjonalności platformy B2B Grupy Chorten, z której dziś korzysta kilka tysięcy właścicieli i pracowników sklepów. Ta od ponad dekady jest stale rozwijana jako efektywne narzędzie komunikacji, sprzedaży i działań biznesowych.

Tak jak wszystkie innowacje, aplikacja była testowana na wybranej próbce sklepów, które następnie przekazywały swoje sugestie, aby wdrażane rozwiązania faktycznie były optymalne dla docelowych użytkowników.


Foto: mat. prasowe

Reklama