Grupa Chorten, która liczy już ponad 2,5 tys. sklepów w Polsce, poinformowała o swoich planach na rozwój w północno-zachodnim regionie kraju. Firma upatruje w tym obszarze szans między innymi ze względu na przepływ turystów.
Grupa Chorten stawa na rozwój w północno-zachodniej Polsce
W województwie zachodniopomorskim Grupa Chorten posiada już 40 punktów handlowych. Jak przyznała Karolina Wuzień odpowiedzialna za rozwój w spółce Chorten Pd, Północno-Zachodnia Polska jest bardzo ciekawym terenem dla handlu detalicznego.
- Przeczytaj też: Grupa Chorten dąży do zwiększenia rozpoznawalności marki. Wesprze ją w tym Michał Sadecki
"Widzimy tu sporo sklepów, które mogą zyskać na warunkach handlowych i efekcie skali, jakie daje współpraca z Grupą Chorten, dlatego stale rozmawiamy z kolejnymi właścicielami placówek o konsolidacji" – dodała.
Kolejna placówka Grupy Chorten
Przykładem takich działań jest świeżo otwarta placówka, której właściciele niedawno zdeycydowali się wejść pod biało-czerwone barwy organizacji zrzeszającej polskie sklepy tradycyjne. Nowy sklep pod szyldem Grupy Chorten pojawił się w Sianowie w powiecie koszalińskim.
- To może Cię zainteresować: Grupa Chorten i Pro-Detal umacniają współpracę i otwierają wspólną spółkę
Placówka operacyjnie działa pod skrzydłami spółki Chorten PD, która odpowiada za współpracę z kupcami w województwie lubuskim, dolnośląskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim. W ciągu niespełna 1,5 roku działalności na tym terenie na podpisanie umowy partnerskiej z Chortenem zdecydowało się w tym ostatnim województwie 40 sklepów. Są to punkty m.in. w takich miejscowościach jak: Mielno, Stargard, Świnoujście, Koszalin czy Słubice. Łącznie spółka regionalna Chorten PD odpowiada za 345 placówek.
Grupę Chorten obecnie tworzy ponad 2500 placówek niezależnych właścicieli z całego kraju.
Foto: mat. prasowe