Duże zainteresowanie ofertą "Kawonamentu" skłoniło Żabkę do pracy nad kolejnymi subskrypcjami. Tym razem mowa jednak o czymś zupełnie nowym. W sklepach Żabka ma zadebiutować abonament na ofertę gastronomiczną.
Zaczęło się od Kawonamentu
Kawonament zadebiutował w ofercie Żaki w październiku ubiegłego roku. Był to pierwszy abonament, w ramach którego detalista umożliwił klientom codziennego korzystanie z kawowego menu po opłaceniu jednorazowej miesięcznej subskrypcji.
Była to odpowiedź na bardzo duże zainteresowanie ofertą kawową wśród klientów. Jak informowała wtedy Żabka, podczas roku zakończonego w sierpniu 2022 r. pracownicy sklepów Żabka wydali w sumie 24 mln kaw. Subskrypcja miała jeszcze bardziej ułatwnić proces zakupów.
Subskrypcja na posiłki w Żabce
Wiele wskazuje na to, że Kawonament okazał się sukcesem, ponieważ detalista właśnie zapowiedział dalsze prace nad subskrypcjami. "Jeden z pomysłów dotyczy oferty gastronomicznej zawierającej propozycje produktów z Żabki na śniadania, obiady i kolację – do wyboru" – informuje biuro prasowe w odpowiedzi na pytanie o planowane rozszerzenie zastosowanego modelu subskrypcji.
Nie wiadomo póki co od kiedy miałaby obowiązywać subskrypcja ani dokładnie jakie produkty miałaby obejmować. Możemy jednak domyślać się, że chodzi o gotowe posiłki dostępne w ofercie sieci. Wśród nich znajdziemy m.in. kanapki Tomcio Paluch, Sałatki Dobra Karma czy też gotowe obiady lub zupy pod marką Szamamm.
Foto: mat. redakcji