Sieci handlowe promują niskie ceny i marki własne. Jak robi to Carrefour?

Sieci handlowe promują niskie ceny i marki własne. Jak robi to Carrefour?

Carrefour chce być "partnerem w oszczędzaniu". W tym celu detalista właśnie uruchomił Strefy Niskich Cen w sklepach, a także zaczyna szeroką promocję marki Simpl, która ma być utożsamiana z niskimi cenami. 

Polacy borykają się z rosnącymi kosztami życia. Świadczą o tym między innymi wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte, zgodnie z którymi już co trzeci Polak deklaruje, że kupuje wyłącznie niezbędne produkty, a około 1/4 podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej. Nic więc dziwnego, że sieci handlowe wciąż inwestują w kampanie promujące niskie ceny oraz rozszerzają ofertę marek własnych. Jak robi to Carrefour?

Długofalowa akcja promująca niskie ceny

Carrefour już na początku tego roku uruchomił Akcję Antyinflację, w ramach której oferuje różne korzyści dla klientów.

W ramach Akcji Antyinflacja klienci Carrefour mogą skorzystać z niskich cen produktów marek własnych Carrefour i Simpl, zniżek w aplikacji Mój Carrefour, rabatu dla seniorów i dużych rodzin, rabatu -10% na całe zakupy w weekend i Super Ofert w gazetkach promocyjnych.

Dodatkowo, do końca czerwca można otrzymać e-bon o wartości 10 złotych za zakupy z aplikacją “Mój Carrefour” za minimum 100 złotych od poniedziałku do czwartku.

Marka własna synonimem oszczędności

Znająć wagę marek własnych w dobie rosnącej inflacji, Carrefour nie tylko promuje tą część asortymentu, ale w dalszej perspektywie zamierza w dużym stopniu postawić właśnie na te produkty. Zgodnie ze strategią Grupy, marki własne mają stanowić 50% zmiennego asortymentu w sklepach Carrefour.

Jeżeli natomiast mowa o promocji marek własnych, Carrefour między innymi eksponował je za pośrednictwem takich akcji jak koszyk 25 produktów za mniej niż 100 zł czy rozbudowywanie ofert okazjonalnych o alternatywy pod markami własnymi.

Najnowszą akcją promocyjną sieci objęta będzie marka własna Simpl. W pierwszym tygodniu 1 kg cukru Simpl będzie kosztował jedynie 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). W kolejnych tygodniach będą się także pojawiać specjalne obniżki na kolejne artykuły, niezbędne w każdej kuchni czy łazience.

Strefa Niskich Cen w Carrefour

Najnowszym projektem sieci Carrefour są Strefy Niskich Cen, które zgodnie z zapowiedzią Marty Baran z Carrefour Polska mają być doskonale widoczne w sklepach. Klienci znajdą w nich najtańsze produkty w sklepach. 

W Strefach Niskich Cen Carrefour eksponuje produkty marek własnych oraz ich ceny. W ten sposób detalista chce zachęcić konsumentów do sięgania po produkty brandowane marką sieci.


Foto: mat. prasowe

Reklama