Subway otworzy tysiące lokali w Chinach. Podpisano dużą umowę franczyzową

Subway otworzy tysiące lokali w Chinach. Podpisano dużą umowę franczyzową

Subway poinformował o zawarciu nowej umowy master franczyzy z Fu-Rui-Shi Corporate Development Co. Ltd. Jej celem jest znaczne rozszerzenie obecności marki w Chinach kontynentalnych.

Umowa zawarta między Subway a Fu-Rui-Shi (FRS) została sfinansowana przez konsorcjum prywatnych inwestorów, w tym Asia Investment Capital (AIC) i jest największą umową master franczyzy w historii Subway.

Tysiące nowych lokali Subway w Chinach

W ramach nowego partnerstwa FRS otworzy prawie 4000 restauracji w Chinach kontynentalnych w ciągu najbliższych 20 lat, zwiększając tym samym ponad siedmiokronie dotychczasową obecność Subway na rynku. Grupa nabędzie również wyłączne prawa do zarządzania i rozwoju wszystkich lokalizacji Subway w Chinach kontynentalnych.

Konsorcjum inwestorów, dołączając do rodziny Subway jako FRS, wnosi dziesięciolecia doświadczenia w zarządzaniu dużymi globalnymi sieciami QSR w Azji – czytamy w komunikacie sieci. Ponadto grupa wyznaczy dyrektora generalnego ze znaczącym doświadczeniem QSR na rynku chińskim.

Chiny kluczowym rynkiem dla Subway

John Chidsey, dyrektor generalny Subway Global przyznał, że umowa z FRS jest znaczącym kamieniem milowym w międzynarodowej strategii rozwoju Subway, ponieważ firma nadal koncentruje się na strategicznym rozszerzaniu swojego zasięgu i utrzymaniu dotychczasowej pozycji.

Chiny są kluczowym rynkiem z dużymi możliwościami długoterminowego wzrostu i z niecierpliwością czekamy na możliwość zaoferowania Subway jeszcze większej liczbie gości w tym regionie

John Chidsey, dyrektor generalny Subway Global

Jak podaje firma, od czasu wyjścia z pandemii COVID-19, restauracje Subway w Chinach kontynentalnych odnotowały pozytywną dynamikę sprzedaży, napędzaną silną strategią cyfrową – w tym dostawami zewnętrznymi i kluczowymi partnerstwami z platformami cyfrowymi, a także wprowadzeniem nowych pozycji w menu.

Nowa umowa masterfranczyzy ma jeszcze bardziej przyspieszyć poprawę obsługi gości, zwiększając obecność Subway na rynku i tworząc wartość dla gości w Chinach kontynentalnych.

W ramach wieloletniej transformacji marki i skupienia się na ekspansji międzynarodowej, umowa ta oznacza 13. umowę masterfranczyzy i rozwoju Subway w ciągu ostatnich dwóch lat, co skutkuje ponad 9 000 przyszłych zobowiązań restauracyjnych na całym świecie.


Foto: Subway

Reklama