Bio Planet na fali wzrostu. Firma konsoliduje rynek i znacznie zwiększa sprzedaż

Bio Planet na fali wzrostu. Firma konsoliduje rynek i znacznie zwiększa sprzedaż

Bio Planet kontynuuje dynamiczny rozwój, utrzymując się na pozycji lidera w segmencie dostawców żywności ekologicznej w Polsce. W maju tego roku firma odnotowała sprzedaż na poziomie 21,5 mln zł, wobec 16 mln zł rok wcześniej.

Zarząd spółki dobre wyniki sprzedażowe przypisuje przede wszystkim udanej konsolidacji rynku. Do sukcesu przyłożyło się także poszerzenie oferty sprzedażowej i wzmocnienie działu sprzedaży.

Sprzedaż Bio Planet rośnie o 34% rok do roku

Dostawca żywności ekologicznej w maju br. osiągnął sprzedaż na poziomie 21,5 mln zł, co oznacza wzrost o 34% rok do roku. Wzrost sprzedaży jest zgodny z oczekiwaniami spółki i długoterminowymi prognozami wynikającymi z konsolidacji rynku.

Po pięciu miesiącach bieżącego roku, łączna sprzedaż Bio Planet S.A. osiągnęła 111,5 mln złotych, co stanowi wzrost o 25% w porównaniu do analogicznego okresu w 2022 roku, gdy wynosiła ona 89,0 mln złotych. Spółka planuje kontynuować ten trend wzrostowy, między innymi poprzez rozwój usług dropshippingowych dla sklepów internetowych oraz dalszą ekspansję na rynki zagraniczne.

Konsolidacja sposobem na sukces?

Prezes Bio Planet, Sylwester Strużyna, podkreśla znaczenie udanej konsolidacji rynku w kontekście osiągniętych wyników sprzedażowych. "Przejęcie części aktywów dwóch spółek – NaturaVena oraz Smak Natury, pozwoliło nam na poszerzenie oferty oraz dotarcie do nowych klientów. W maju nasi klienci mogli wybierać spośród 8.000 produktów, czyli około 1.000 więcej niż w maju zeszłego roku" – mówi prezes.

Jak dodaje, spółka skupia się na dostosowaniu oferty do zmieniających się trendów i oczekiwań klientów, oferując szeroką gamę produktów dedykowanych dla osób stosujących dietę keto. Dodatkowo, Bio Planet nie napotyka trudności w dostawie kluczowych produktów, pomimo obecnej sytuacji na rynku.


Foto: mat. prasowe

 

 

Reklama