Artykuły świeże stanowią ponad połowę koszyka zakupowego konsumentów – wynika z danych GfK Polonia z 2022 roku. Co więcej, okazuje się, że kategoria ta ma spory wpływ na wybór sklepu przez klientów. W związku z tym Kaufland w najnowszej kampanii postanowił wykorzystać wiele kanałów komunikacji, by podkreślić w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych.
Główną osią najnowszej kampanii Kaufland będzie hasło "Gdzie przebojową świeżość mam", za pośrednictwem któego sieć chce komunikować świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych, czyli owoców i warzyw, pieczywa oraz asortymentu oferowanego w ladzie obsługowej.
Kaufland chce przekonać klientów świeżym asortymentem
W ramach działań Kaufland będzie mówił o świeżym asortymencie dostępnym w sklepach sieci. Kampania "Gdzie przebojową świeżość mam" obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland – na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube.
Dodatkowo kampania będzie komunikowana poprzez aplikację mobilną Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej www.kaufland.pl, w gazetkach dla konsumentów oraz w sklepach – w materiałach POS.
W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak "Obietnica świeżości dla najlepszej jakości". Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.
Lokalność, bezpieczeństwo i kontrole
Kaufland w najnowszej kampanii komunikuje, że w sklepach sieci klienci mają dostęp do ponad 500 różnych odmian owoców i warzyw, które pochodzą z certyfikowanych upraw, a także do produktów convenience, kiszonek i wyciskanych soków. Sieć stawia na współpracę z polskimi i lokalnymi dostawcami, co zapewnia krótkie drogi transportu i świeżość produktów.
Sieć zaznacza również, że jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana, a dostawy odbywają się codziennie. Kaufland dba także o bezpieczne przechowywanie i ekspozycję artykułów, szczególnie w przypadku wędlin, sera, mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji.
Regularna kontrola jakości produktów, w tym owoców, warzyw, produktów z lady i pieczywa, jest priorytetem dla pracowników sklepów Kaufland. Sieć zapewnia również regularne szkolenia pracowników dotyczące utrzymania świeżości produktów i oceny jakości.
Foto: mat. prasowe