Kaufland wprowadził nową markę własną specjalnie na Wielkanoc

Kaufland wprowadził nową markę własną specjalnie na Wielkanoc

Nowa marka na półkach sieci sklepów Kaufland to Oster Edition. Pod marką własną kryje się nowa linia słodyczy przygotowana na nadchodzące święta wielkanocne.

Zgodnie z zasadami odpowiedzialnego kształtowania asortymentu produkty stworzono z poszanowaniem środowiska i uczestników łańcucha dostaw. 

Okazjonalne słodkości

W ramach linii Oster Edition klienci znajdą słodkie przekąski w formie wielkanocnych zajączków, kurczaczków czy jajek z różnorodnym wypełnieniem, m.in. marcepanowym, mlecznym i nugatowym.

Oferta obejmuje również czekoladowe smakołyki na patyku czy mniejsze czekoladki z zawieszką, które mogą być także ozdobą świątecznych stroików.

Produkty linii Oster Edition mogą posłużyć także jako słodkie upominki dla młodszych oraz starszych członków rodziny.

Nowa, zrównoważona marka 

Przy tworzeniu artykułów marek własnych Kaufland zwraca uwagę na zrównoważony sposób produkcji. Artykuły świątecznej linii słodyczy posiadają certyfikat Fairtrade odnoszący się do użytego w produktach kakao lub Rainforest Alliance.

Oznacza to, że kupując produkty z linii Oster Edition, klienci wspierają poprawę warunków życia i pracy właścicieli małych gospodarstw rolnych, a także przyjazną dla środowiska produkcję.

Świadomość konsumentów w zakresie ekologicznych i odpowiedzialnych społecznie wyborów przy okazji codziennych zakupów nieustannie rośnie. Jak pokazują globalne badania NielsenIQ, aż 79% respondentów prawdopodobnie wybierze tego sprzedawcę, który oferuje w sklepie szerszy asortyment zrównoważonych artykułów.


Fot.: informacja prasowa
 

Reklama