Duży Ben ma już 350 sklepów. Sieć realizuje strategię szybkiej ekspansji

Duży Ben ma już 350 sklepów. Sieć realizuje strategię szybkiej ekspansji

Sieć sklepów alkoholowych Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, umocnia swoją pozycję w Polsce, otwierając swój 350. sklep. Najnowszy punkt sprzedaży znajduje się w Warszawie, przy ulicy Jana Pawła II 41a, i jest już 45. sklepem sieci w stolicy. Do końca roku liczba sklepów pod szyldem Duży Ben ma sięgnął 430 punktów.

Filary sukcesu Dużego Bena

Otwarcie sklepu w Warszawie wpisuje się w wieloletnią strategię Dużego Bena, która zakłada intensywną ekspansję w największych polskich aglomeracjach, w której wyniku sieć rośnie w oczach. Przypomnijmy, że w sierpniu 2022 roku pisaliśmy o otwarciu 250. marketu Duży Ben. Otwarcie kolejnych stu placówek zajęło sieci zaledwie osiem miesięcy.

Jak zaznacza firma, dynamiczny wzrost liczby placówek jest wyłącznie jednym z czynników decydujących o sukcesie szyldu. Oprócz tego sieć skupia się na oferowaniu unikalnego asortymentu i systematycznym rozszerzaniu swojej oferty o dodatkowe usługi.

Dodatkowe usługi u Dużego Bena

Michał Florkiewicz, dyrektor zarządzający sieci Duży Ben w Grupie Eurocash, podkreśla, że stale rozwijane usługi dodatkowe przyczyniają się do coraz większego zainteresowania sklepami. Innowacyjne podejście stanowi fundament obecnych i przyszłych sukcesów sieci.

Klienci mogą już korzystać z usług obsługi paczek kurierskich, takich jak odbiór i nadanie, a także z dostawy zakupów pod drzwi dzięki współpracy z firmą q-commerce GLOVO. Ponadto Duży Ben nawiązał partnerstwo z Totalizatorem Sportowym, umożliwiając klientom uczestnictwo w popularnych grach liczbowych LOTTO.

Ile sklepów ma Duży Ben?

Duży Ben to specjalistyczne sklepy, które specjalizują się w sprzedaży alkoholu. W ich szerokiej i stale aktualizowanej ofercie klienci znajdą trunki z różnych części świata, w tym ekskluzywne i premium marki, a także wyroby tytoniowe, napoje gazowane i niegazowane, przekąski i słodycze.

Sieć sklepów Duży Ben wspiera również lokalne firmy, oferując rodzime marki we wszystkich kategoriach. Profesjonalne doradztwo i atrakcyjne promocje są kluczowymi cechami sklepów.

Obecnie sieć posiada 350 sklepów, ale planuje osiągnąć liczbę 430 punktów sprzedaży do końca 2023 roku.


Foto: mat. prasowe

Reklama