Allegro wkracza na czeski rynek e-commerce

Allegro.cz, czyli czeska wersja najpopularniejszej polskiej platformy e-commerce, właśnie została uruchomiona. To specjalnie dostosowana do potrzeb czeskiego rynku platforma zakupowa. Od pierwszego dnia czescy kupujący mają dostęp do około 100 milionów ofert, w tym produktów od tysięcy polskich sprzedawców.

Eksport produktów do Czech za pośrednictwem Allegro

Dane firmy pokazują, że około trzech czwartych sprzedawców z allegro.pl jest zainteresowanych eksportem produktów do Czech za pośrednictwem Allegro.

Dzięki uruchomieniu allegro.cz, czescy kupujący mają teraz dostęp do lokalnej wersji Allegro, w pełni dostosowanej do ich potrzeb i oczekiwań. Jednocześnie polscy kupcy mogą rozpocząć sprzedaż w Czechach, korzystając ze znanych narzędzi i mając pełną kontrolę nad lokalną ofertą, w tym asortymentem, cenami i sposobami dostawy.

Dodatkowo, Allegro przygotowało szereg funkcjonalności, takich jak międzynarodowy program Smart! oraz obsługę zamówień z Czech w ramach One Fulfillment by Allegro.

Jak sprzedawać produkty do Czech na Allegro?

Nowa platforma działa na zasadzie "wystaw raz, sprzedaj wszędzie". Oznacza to, że handlowcy zarejestrowani na allegro.pl nie muszą zakładać nowego konta i mogą zarządzać swoją sprzedażą w znajomym panelu zarządzania.

Ponadto Allegro wspiera handlowców, pomagając w tłumaczeniu ofert, przeliczaniu cen i przede wszystkim budowaniu popytu na lokalnym rynku. Firma oferuje również gotowe oferty logistyczne, w tym metody dostawy "Wysyłka z Allegro", które obejmują usługi renomowanych firm kurierskich, takich jak DHL, DPD i Packeta.

Allegro udziela także wsparcia swoim partnerom, dzieląc się wskazówkami dotyczącymi sprzedaży w Czechach, w tym różnicami w preferencjach konsumentów. 

Allegro idzie po pozycję lidera rynku e-commece w Europie Środkowo-Wschodniej

Wprowadzenie Allegro.cz to kolejny ważny krok w międzynarodowej ekspansji firmy Allegro, po przejęciu MALL Group i WE|DO, i dążeniu do pozycji lidera na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Eksperci firmy oceniają, że posiadanie lokalnej bazy klientów w tej części Europy daje Allegro i jego partnerom znaczną przewagę w budowaniu silnej pozycji na nowym rynku.

"Czechy to bardzo obiecujący rynek nie tylko dla nas jako rynku, ale także dla naszych handlowców. To dla nich szansa na dotarcie do nowej grupy nabywców i rozwój biznesu na zupełnie nową skalę" – zaznacza Alvise Favara, dyrektor handlowy Allegro. Jak dodaje, już w pierwszym dniu działania, czeska platforma miała już około 100 mln aktywnych ogłoszeń.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Foto: mat. prasowe

Reklama