Intermarche zmienia strategię w obrębie marek własnych. Wiele z nich zniknie z półek

Intermarche zmienia strategię w obrębie marek własnych. Wiele z nich zniknie z półek

Intermarché oferuje obecnie blisko 1500 produktów marki własnej, które są pogrupowane w różne brandy. W ubiegłym roku sieć dokładnie przeanalizowała swoje portfolio produktów, aby opracować strategię dla tej kategorii. Sieć zapowiada dużą zmianę. W perspektywie 4-letniej ma przyczynić się do podwojenia sprzedaży produktów pod markami własnymi.

Na podstawie zapoczątkowanej w ubiegłym roku analizy powstała idea utworzenia marki parasolowej, która jednoznacznie kojarzy się z Intermarché i jest łatwiejsza do zapamiętania dla klientów. Nowa marka nosi nazwę O la la! i zastąpi sporo dotychczasowych marek takich jak Saint Eloi, Bouton d'Or czy Reva.

Intermarche wzmacnia segment marek własnych

Wprowadzenie marki O la la! jest odpowiedzią Intermarché na aktualne potrzeby i oczekiwania polskich klientów, a także na obecną sytuację gospodarczą, która zachęca klientów do częstszego wyboru marek własnych. Dane z Panelu Gospodarstw Dmowych GfK Polonia z listopada 2022 roku wskazują, że aż 13,5 mln polskich gospodarstw domowych decyduje się na zakup takich produktów.

Pierwsze produkty marki O la la! są już dostępne w sklepach Intermarché, oferując klientom wybór spośród 80 jakościowych produktów w przystępnych cenach. Do końca roku sieć planuje zwiększyć liczbę produktów do 250, a w dłuższej perspektywie aż do blisko 600.

Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché, wyraża przekonanie, że wprowadzenie marki parasolowej O la la! przybliży firmę do celu, jakim jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarche w perspektywie 4 lat. 

Nowa parasolowa marka O la la!

W ofercie marki O la la! można znaleźć wysokiej jakości produkty spożywcze z różnych kategorii, takie jak przyprawy, napoje, zdrowe przekąski i proste dania obiadowe dla zabieganych osób. Marka oferuje również produkty dla dzieci.

Aby utrzymać spójność i podkreślić indywidualne cechy każdej kategorii, Intermarché podzieliło produkty na grupy, które mają podobne cechy z punktu widzenia klienta i nadało im różne cechy graficzne

Logo O la la! ma różne kolory, zielony oznacza składniki kulinarne, purpurowy to "małe przyjemności" (kawa, herbata, czekolada, słodycze), brązowy to gotowe dania, malinowy to soki, a błękitny to wody mineralne, źródlane i smakowe.


Foto: mat. prasowe

Reklama