Innowacyjne, wyjątkowo chrupiące i inspirowane niezwykle popularnym jedzeniem typu street food. Crunchips FrytStyle od firmy Lorenz to zupełnie nowy koncept, charakteryzujący się unikatowym kształtem i teksturą.
Produkt dostępny będzie w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Wprowadzenie na rynek Crunchips FrytStyle będzie wsparte kampanią marketingową. Zaplanowano kampanię telewizyjną, digital oraz wsparcie w punktach sprzedaży.
Crunchips umacnia pozycję na rynku
Crunchips to najmocniejsza marka chipsów w portfolio Lorenz. Ma ugruntowaną pozycję na rynku i coraz chętniej wybierana jest przez konsumentów – na przestrzeni ostatniego roku sprzedaż wartościowa marki wzrosła o 77% (NielsenIQ).
To również marka, która jest bardzo różnorodna zarówno, jeśli chodzi o tekstury produktów, jak i ich smaki. Jednym z rodzajów Crunchips są produkty Sticks – różniące się kształtem i teksturą od tradycyjnych chipsów.
Firma stawia na rozwój tej kategorii i wprowadza wyjątkową nowość.
Chipsy w kształcie frytek
Crunchips FrytStyle to unikatowy produkt na rynku – połączenie chrupkości chipsów i kształtu frytek. Wyjątkowa jest nie tylko tekstura, ale i inspiracja, jaka przyczyniła się do powstania tego produktu.
To nawiązanie do niezwykle popularnego w ostatnich latach konceptu kuchni street food, ciekawych smakowo potraw, serwowanych z food trucków, łatwych w konsumpcji.
Takie właśnie są FrytStyle dostępne w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue.
Idealna przekąska, którą można zjeść w domu, ale także poza nim, w drodze na spotkanie z przyjaciółmi, czy podczas innych aktywności na świeżym powietrzu.
Wyróżniające się opakowanie
Produkt nawiązuje do kuchni street foodowej, nie tylko poprzez swój kształt i smaki, ale także dzięki wyjątkowemu opakowaniu. Dzięki intensywnej zieleni wyróżnia się ono na półce, a widoczne na opakowaniu drewno nawiązuje do food trucków.
Umieszczona na nim torebka frytek to nawiązanie do kształtu i charakteru Crunchips FrytStyle. Produkt ten nie tylko wpisuje się w popularne trendy, ale też w długofalową strategię Lorenz, której jednym z celów jest redukcja plastiku.
Opakowania FrytStyle wykonane są z cieńszej folii niż standardowe produkty Crunchips.
Wsparcie marketingowe
Debiut rynkowy Crunchips Frytstyle wsparty będzie działaniami marketingowymi. Zaplanowano kampanię telewizyjną.
Ponadto prowadzone będą działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki.
Produkt będzie też wspierany w punktach sprzedaży poprzez wyjątkowe materiały POS, dedykowane ekspozycje, toppery oraz moduły w gazetkach sieci handlowych.
Produkt dostępny jest w gramaturze 90 g.
Fot.: mat. prasowe