Crunchips łączy siły z NicNac's. Powstał pierwszy produkt w kolaboracji marek

Crunchips łączy siły z NicNac's. Powstał pierwszy produkt w kolaboracji marek

NicNac's o smaku Crunchips Chakalaka to limitowana edycja orzechów, inspirowana smakami Afryki, która pojawi się na sklepowych półkach wiosną tego roku. To połączenie dwóch najbardziej imprezowych marek Lorenz – Crunchips i NicNac's.

Synergia dwóch marek

Orzechy w skorupce i chipsy to kategorie przekąsek, które mają ze sobą wiele wspólnego. Przede wszystkim fakt, że idealnie nadają się na imprezy, szalone domówki w towarzystwie przyjaciół, turnieje planszówek w mniejszym gronie czy maratony ulubionych filmów. Chrupanie to nieodłączny element takich spotkań.

Dlatego Lorenz, ekspert w kategorii przekąsek, wprowadził na rynek produkt podwójnie imprezowy, który doskonale sprawdzi się w takich okazjach.

NicNac's o smaku Crunchips Chakalaka 

NicNac's o smaku Crunchips Chakalaka to połączenie orzechów w skorupce NicNac's oraz kultowych chipsów Crunchips. Są wegańskie, charakteryzują się podwójnym chrupnięciem, a do tego mają wyjątkowe opakowanie, które łączy symbole graficzne obu marek oraz zawiera element afrykański, nawiązujący do smaku.

Orzechy NicNac's to dynamicznie rosnąca marka na rynku orzechów. W ubiegłym roku odnotowała wzrost na poziomie 55,8%[1]. Dlatego Lorenz rozszerza swoje portfolio orzechów i wprowadza kolejną nowość w tym segmencie, a zarazem pierwszy produkt w portfolio firmy, który powstał w wyniku kooperacji dwóch marek.

NicNac's o smaku Crunchips Chakalaka to unikalny produkt na rynku słonych przekąsek. Kierowany zarówno do tych, którzy lubią chipsy, jak i dla wielbicieli orzechów w skorupce, a także dla wszystkich, którzy szukają oryginalnych smaków i nowości. Wierzymy, że szczególnie przypadnie do gustu naszym konsumentom z pokolenia Z, którzy lubią nieoczywiste kolaboracje i eksperymenty.

Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu w Lorenz

Według danych Mintel z 2021 roku, aż 88% kupujących z Generacji Z w grupie wiekowej 18-24 deklaruje, że uwielbia odkrywać nowe koncepty smakowe, inspirowane kuchniami świata, bo to dla nich forma podróżowania. Lorenz zabierze ich więc do Afryki, gdzie impreza będzie taka, że Chakalaka.

Lorenz to rodzinna firma z ponad 130-letnią tradycją. Poza markami Chrunchips i NicNac's posiada w swoim portfolio także takie brandy jak: Wiejskie Ziemniaczki, Chipsletten, Monster Munch, Curly czy Peppies.


[1] Źródło: Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa w PLN, w okresie skumulowanym 1 – 52 tydzień 2022 w kategorii: Salty Snacks (klasyfikacja własna klienta)

Foto: mat. prasowe

Reklama