„Przepis na magię” – Coca-Cola inspiruje w globalnej kampanii

„Przepis na magię” – Coca-Cola inspiruje w globalnej kampanii

W ramach najnowszej globalnej kampanii „Przepis na magię” marka inspiruje konsumentów do spędzania czasu z bliskimi, przy wspólnym posiłku, któremu towarzyszy zimna Coca-Cola.

 Ambasadorką globalnych działań komunikacyjnych jest znana na całym świecie supermodelka Gigi Hadid. 

Coca-Cola zachęca do spotkań przy wspólnym posiłku

Najnowsza kampania Coca-Cola „Przepis na magię” została stworzona wokół uniwersalnej prawdy, że posiłki zbliżają ludzi oraz łączą ich ze sobą we wspólnym momencie, przeżyciach i doznaniach.

Jej ambicją jest zainspirowanie konsumentów do spotkań czy to przy stole, czy na piknikowym kocu, a może grillu i dzielenia się wrażeniami nie tylko smakowymi, ale także bliskością innych osób.

Majówka, Dzień Chłopaka, jesienne kolacje z przyjaciółmi, a także Boże Narodzenie to tylko niektóre okazje, w których można wykorzystać przepis na magię od Coca-Cola.

Wystarczy tylko wybrać moment, przygotować smaczny posiłek i do tego delektować się zimną Coca-Cola najlepiej w wersji Zero Cukru - a magia sama się zadzieje. 

Jedzenie smakuje lepiej, gdy spożywamy je w dobrym towarzystwie. Wtedy nie ma znaczenia czy jesteśmy w domu, na pikniku, czy w restauracji. Liczy się obecność bliskiej osoby i celebracja chwil spędzonych razem. Wszyscy mamy swoje wspomnienia z rodzinnych obiadów lub przyjacielskich spotkań, którym towarzyszył smak Coca-Cola. Byliśmy wtedy szczęśliwi a nawet beztroscy. Nawiązując właśnie do tych momentów, nową kampanią chcemy przypomnieć, , że do bycia razem potrzeba naprawdę niewiele. Wystarczy: okazja, wspólny posiłek i Coca-Cola.

Małgorzata Drąg, Senior Brand Manager The Coca-Cola Company Polska

86% pijacych Coca-Colę spożywa ten napój przy posiłku 

Najnowsza kampania opiera się nie tylko na przekonaniu o wartości wspólnych posiłków, ale także o roli kultowego napoju w życiu konsumentów.

Wyniki badań przeprowadzonych wśród kupujących na całym świecie wskazują, że Coca-Cola umila czas spotkań, a według 86% ankietowanych marka i jej napoje sprawiają, że każdy posiłek staje się lepszy . 

Kampania „Przepis na magię” trwa przez cały rok, wskazując wiele okazji do spotkań przy wspólnych posiłkach i zimnej Coca-Cola począwszy od Majówki po święta Bożego Narodzenia. Zaangażowało się w nią ponad 500 influencerów z całego świata, w tym z Polski, którym przewodzi ambasadorka Gigi Hadid.

Mama i miłośniczka jedzenia podkreśla, że „gotowanie to moja miłość. To przedłużenie mojej kreatywności. Nauczyłam się od mojego taty, że właśnie gotując, możemy wyrazić siebie i łączyć się z innymi”. 

Zaplanowane wokół kampanii Coca-Cola działania marketingowe uwzględniają:

  • reklamy emitowane w telewizji, kinie, internecie i social mediach;
  • materiały OOH w największych miastach Polski;
  • specjalne akcje angażujące klientów wybranych, warszawskich galerii handlowych;
  • sponsoring programów kulinarnych w największych stacjach TV;
  • współpracę z influencerami, których przepisy na magię z Coca-Cola będzie można obejrzeć w social mediach. 

Fot.: mat. prasowe

Reklama