Coca-Cola HBC rozszerza ofertę o marki piwne. Firma nawiązała partnerstwo z AB InBev

Coca-Cola HBC rozszerza ofertę o&nbspmarki piwne. Firma nawiązała partnerstwo z AB InBev

Coca-Cola HBC rozpoczęła współpracę z największym producentem piwa AB InBev powiększając tym samym swoją ofertę o kolejne kategorie. W rezultacie, w portfolio Coca-Cola HBC pojawią się najbardziej znane na świecie piwne marki. 

Międzynarodowy koncern AB InBev jest właścicielem ponad 500 marek, wśród których znajdziemy takie brandy jak Corona, Beck's, Budweiser czy Stella Artois. Od teraz sprzedażą i dystrybucją tych produktów oraz marketingiem skierowanym do konsumentów zajmie się Coca-Cola HBC Polska.

Coca-Cola HBC w partnerstwie z AB InBev

Partnerstwo z AB InBev to kolejny krok w realizacji strategii 24/7, w ramach której Coca-Cola HBC jako wiodący partner w branży, oferuje pełną gamę napojów na każdą porę dnia i okazję.

W rezultacie do jej portfolio dołączyły znane piwa z różnych stron świata: Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Belgii. W ten sposób Coca-Cola HBC Polska realizuje plan nieustannego wzmacniania oferty napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Nawiązanie współpracy z takim producentem jak AB InBev to ekscytujący krok, który pozwoli poszerzyć możliwości naszego biznesu oraz portfolio. Staramy się zapewniać konsumentom dostęp do najlepszych produktów, dlatego cieszymy się, że do naszej oferty dołączają znane marki takie jak Corona czy BUD.

Kamil Pieniak, dyrektor kategorii Premium Spirits, Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.

Coca-Cola HBC zajmie się dystrybucją siedmiu piwnych marek w Polsce

Coca-Cola HBC w Polsce będzie dystrybuować 7 marek piwa z portfolio AB InBev:

  • Corona Extra.
  • Corona Cero,
  • Bud,
  • Beck’s,
  • Stella Artois,
  • Franziskaner,
  • Hoegaarden,
  • Leffe.

W ciągu ostatnich trzech lat firma poszerzała swoją ofertę alkoholi, koncentrując się na kategorii premium. Obecnie Coca-Cola HBC dostarcza na polski rynek także wódkę Nemiroff w różnych wariantach, wybrane produkty z Grupy Campari oraz irlandzką whisky i kraftowy gin marki Glendalough.

Niedawno na polskim rynku zadebiutowały także uznany na całym świecie dominikański rum Barcelo oraz kanadyjska whisky Bearface. 


Foto: mat. prasowe

Reklama