Coca-Cola wprowadza limitowaną linię. To najodważniejsza odsłona smakowa

Coca-Cola wprowadza limitowaną linię. To najodważniejsza odsłona smakowa

Coca-Cola Zero Sugar Movement to najnowsza, a zarazem najodważniejsza odsłona smakowa w ramach Coca-Cola® Creations – informuje Coca-Cola. To zupełnie nowa edycja linii Coca-Cola Creactions, która powstała we współpracy z piosenkarką Rosalíą.

Po raz pierwszy w historii Coca-Cola Creations, premierze Coca-Cola Zero Sugar Movement towarzyszy napisany na potrzeby kampanii najnowszy singiel Rosalíi zatytułowany "Lie Like You Love Me". Nowy singiel posłuży jako ścieżka dźwiękowa do dynamicznego, premierowego teledysku z udziałem Rosalíi, który jest odważną celebracją wszystkich unikalnych wersji jej samej.

Limitowana edycja Coca-Coli 2023

Projekt związany jest z globalną platformą Creations, za pośrednictwem której marka wprowadza limitowane edycje napojów oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla swoich odbiorców. W tym roku Coca-Cola do współpracy zaprosiła wyróżniającą się artystkę swojego pokolenia, Rosalíę, a inspiracją wspólnych działań była jej muzyczna transformacja, jakiej dokonała w ciągu ostatnich lat.

Jako wieloletnia fanka Coca-Cola jestem zachwycona możliwością współtworzenia napoju, w którym zawiera się moja stale rozwijającą się podróż poprzez muzykę, modę i inne pasje, wraz z nową piosenką, którą napisałam specjalnie na potrzeby tej premiery. To dla mnie zaszczyt, że wraz z Coca-Cola mogę inspirować innych, by przesuwali swoje granice i odkrywali nowe sposoby wyrażania siebie.

Rosalía

Różowo-czarna puszka Coca-Coli Movement

Efektowny projekt nowego opakowania Coca-Cola Zero Sugar Movement odzwierciedla ducha artystki – od żywego różu inspirowanego jej humorem i kreatywnością po minimalistyczną czerń śmiałej elegancji. Produkt eksponuje osobowość Rosalíi również poprzez spontaniczne rysunki, które piosenkarka własnoręcznie naszkicowała podczas pierwszej degustacji napoju.

Kolekcjonerskie puszki z kodem QR

Dzięki specjalnym kodom QR, znajdującym się na kolekcjonerskich puszkach, fani zyskają dostęp do cyfrowego centrum kreacji Coca-Cola Creations Hub. W jego ramach Coca-Cola oferuje niezapomniane doświadczenia, pozwalając odkrywać cyfrowy świat poprzez wiele atrakcji – m.in. dostęp do zakulisowych materiałów z procesu nagrywania piosenki.

Coca-Cola Creations Hub obejmuje również quiz osobowościowy, w którym udzielone odpowiedzi służą personalizacji trójwymiarowego awatara w metaversum, a także film prezentujący wielowymiarową tożsamość Rosalíi, aktywowany ruchem.

Transformacja to potężny i rezonujący we współczesnym pokoleniu sposób wyrażania siebie, a muzyka jest jej uniwersalnym językiem. Współpraca z inspirującą i przełamującą schematy gatunkowe artystką, jaką jest Rosalía, aby powołać do życia najnowszy produkt w ramach edycji Coca-Cola® Creations jest skierowana do osób który nie boją się zmian, lubią eksperymentować w ramach poszukiwania własnej tożsamości.

Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w The Coca-Cola Company

Coca-Coli Movement w Polsce              

Nowa limitowana edycja produktów w ramach Coca-Cola® Creations będzie dostępna w Polsce w szerokiej dystrybucji już od 14 lutego. Ponadto w ramach kampanii marka przygotowała dodatkowe atrakcje dla konsumentów, o których poinformuje już wkrótce.


Foto: mat. prasowe

Reklama