„Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!” – nowa kampania Mlekpol

„Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!” – nowa kampania Mlekpol

Odkrywanie intrygujących smaków, radość z gotowania i odwaga w eksperymentowaniu – wiosenna kampania śmietanek Łaciatych podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni oraz pewność kulinarnego efektu.

Odniesienie do „pozytywnego zamieszania”, jakie wprowadzają, ma zachęcić konsumentów do czerpania codziennej radości z podejmowania kulinarnych wyzwań. 

TV, digital oraz konkursy dla konsumentów

Kampania realizowana jest w TV oraz w kanałach digital – poprzez landing page, reklamy display i na platformach VOD oraz social media. Kreacje, ukazujące śmietanki wraz z apetycznymi potrawami przygotowanymi z ich wykorzystaniem, a także ciekawe wideo tworzą nowoczesny i dynamiczny przekaz.

W ramach kampanii zaplanowano współpracę z influencerami oraz konkursy dla konsumentów. Do wygrania będą roboty planetarne oraz akcesoria kucharskie. 

Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni! Chcemy inspirować konsumentów do realizowania nowych pomysłów kulinarnych, jak również do otwierania się na nowe połączenia smakowe

Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol

Śmietanki Łaciate dostępne są w czterech wariantach o różnej zawartości tłuszczu – 12%, 18%, 30% oraz 36%. Pasują do zup, sosów, deserów, potraw z patelni czy grilla.

Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały rok, wiosenna edycja kampanii „Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!” potrwa od kwietnia do połowy czerwca. 


Fot.: mat. prasowe
 

Reklama