Maślanka Mrągowska pojawi się w nowej kampanii reklamowej. Działania ruszyły z końcem lutego. Ich celem jest ukazanie, że Maślanka Mrągowska – dosłownie i w przenośni – "niejedno potrafi połączyć".
W ramach kontynuacji formatu z zeszłego roku powstał nowy cykl filmów Fridge Challenge, który jak dotychczas będzie inspirować kulinarnie i zachęcać do gotowania z produktów, jakie mamy pod ręką, tak aby przy niewielkim wysiłku nasze dania były i zdrowe, i smaczne.
Maślanka Mrągowska w kampanii reklamowej
Kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej składać się będzie z sześciu cykli, z których każdy wsparty zostanie materiałami video, display, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie prowadzone w ramach kampanii działania internetowe oraz TV będą odsyłały użytkowników do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej.
Reklama Maślanki Mrągowskiej
Myślą przewodnią najnowszej kampanii marki jest stwierdzenie, że Maślanka Mrągowska "niejedno potrafi połączyć". Producent ma na myśli m.in. połączenie składników pysznych potraw, łączenie się ze zdrowiem i smakiem, a także łączenie pokoleń od 25 lat.
Maślanka Mrągowska to synonim autentyczności, zdrowia i smaku. Konsumenci sięgając po nią, mają gwarancję, że wybierają bezpieczny i pożywny produkt o prozdrowotnych właściwościach, który można na wiele sposobów wykorzystać w kuchni.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.
Foto: mat. prasowe