Biedronka wprowadza nową usługę płatniczą w 2 tys. sklepów w Polsce

Biedronka wprowadza nową usługę płatniczą w 2 tys. sklepów w Polsce

Po rozpoczętym w grudniu 2022 roku pilotażu usługi "Płać kartą i wypłacaj", Biedronka zdecydowała się na wprowadzenie nowego rozwiązania płatniczego w 2 tys. placówek na terenie całego kraju. 

Jak podaje dyskonter, za wprowadzeniem usługi na szeroką skalę przemawiały satynfakcjonujące wyniki testów oraz zaintetesowanie klientów sieci tym rozwiązaniem. 20 marca br. usługa "Płać kartą i wypłacaj" z kartą Mastercard® została uruchomiona w 2 tys. sklepów.

Jak wypłacić pieniądze w Biedronce?

Skorzystać z udługi "Płać kartą i wypłacaj" można skorzystać podczas zakupów w sklepach sieci Biedronka, za które płatność realizowana jest kartą Mastercard.

Wypłata gotówki jest dopuszczalna już przy transakcjach zakupu powyżej 1 zł, ale w kasie sklepu musi znajdować się odpowiednia ilość gotówki. Płacąc za zakupy kartą Mastercard, należy poinformować kasjera o zamiarze wypłaty pieniędzy.

Jak wyjaśnia dyrektor ds. operacji finansowych Lidia Stegenta-Głowala, niezależnie od kwoty zakupów, należy podać kasjerowi kwotę wypłaty i włożyć lub przyłożyć kartę do terminala. "Dla bezpieczeństwa wypłata jest zawsze zabezpieczona kodem PIN do karty, a minimalna kwota wypłaty wynosi 50 zł. Kwota wypłaty zostanie dodana do wartości zakupu" – dodaje Stegenta-Głowal.

Ile pieniędzy można wypłacić przy zakupach?

W ramach usługi możliwa jest także wypłata wielokrotności 50 zł, ale nie więcej niż 300 zł (tj. 50 zł, 100 zł, 150 zł, 200 zł, 250 zł i 300 zł). Z usługi można skorzystać wielokrotnie danego dnia, nie jest ona jednak dostępna w kasach samoobsługowych.

Biedronka nie będzie pobierać opłaty za skorzystanie z usługi, a ewentualne opłaty pobierane są tylko przez bank, który wydał kartę. Można je sprawdzić w tabeli opłat i prowizji dla danej karty płatniczej.

„Płać kartą i wypłacaj” to usługa, która cieszy się wśród Polaków coraz większą popularnością. Doceniają oni fakt, że gotówkę można łatwo wypłacić przy okazji codziennych zakupów – szybko i wygodnie. Wprowadzając to rozwiązanie do kolejnych sklepów Biedronki, nie tylko wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, ale także dajemy im wybór, jaką formą płatności chcą się posługiwać.

Kamila Kaliszyk, dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe

Foto: mat. prasowe

Reklama