Warka prezentuje kolejną innowację w tym sezonie. Po rewolucyjnym połączeniu piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego w Warka 0.0% Energy, nadszedł czas na Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch smakach – waniliowym oraz czekoladowym.
Warka wprowadza piwo o smaku mrożonej kawy
Warka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, postanowiła stworzyć kolejny rewolucyjny produkt w swoim portfolio – piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy, czyli Warka 0.0% Ice Coffee. Dzięki mrożonym szyszkom chmielu piwo to stanowi prawdziwie orzeźwiającą przyjemność. Produkt ma wyjątkowy kawowy aromat i nie zawiera kofeiny. Jest już dostępny w dwóch smakach – wanilia i czekolada.
Warka 0,0% Ice Coffee
Nowa Warka 0.0% Ice Coffee dostępna jest w butelce 500 ml. W kolejnych tygodniach w wybranych sieciach sklepów dyskontowych pojawi się także puszka 500 ml.
Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Foto: mat. prasowe