METRO MARKETS kontynuuje ekspansję. Platforma wkracza na kolejny rynek

METRO MARKETS kontynuuje ekspansję. Platforma wkracza na kolejny rynek

Metro Markets jest należącą do METRO AG spółką, która odpowiada za budowę i obsługę największego obecnie w Europie rynku internetowego produktów niespożywczych dla branży HoReCa. Platforma właśnie zadebiutowała na kolejnym już rynku.

Na platformie internetowej Metro Markets obecnie zarejestrowanych jest ponad 1500 partnerów, 4700 marek i 750 000 produktów. Dedykowane dla restauratorów rozwiązanie jest już obecne na pięciu rynkach.

Metro Markets debiutuje w Holandii

Platforma internetowa Metro Markets zadebiutowała w 2019 roku na niemieckim rynku. Od tego czasu dystrybutor zwiększa zasięg usługi o kolejne rynki. Właśnie dołączyła do nich Holandia. To już kolejny, po Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Portugalii, region, w którym dostępny jest Metro Markets.  

Uruchomienie METRO MARKETS w Holandii wzmacnia wielokanałową strategię MAKRO. Oprócz naszych 17 sklepów MAKRO i działalności dostawczej, teraz obsługujemy naszych klientów również online z szeroką gamą produktów niespożywczych produktów, które są dostępne online zawsze i wszędzie.

Andries Govaert, dyrektor zarządzający Makro Nederland

Rynek online Metro Markets został zaprojektowany tak, aby zaspokoić wszelkie potrzeby profesjonalnych klientów: restauratorzy otrzymują wszystko, czego potrzebują w nieskomplikowany sposób za pośrednictwem jednej platformy. 

Metro realizuje plan ekspansji

W ramach platformy online Metro oferuje zarówno produkty marek własnych, jak też markowe towary. Na online'owym rynku dla branży HoReCa znajdują się tysiące pozycji. To przestrzeń dla restauratorów, ale także dostawców, którzy mogą oferować swój asortyment gastronomiczny w kanale B2B.

Metro Markets jest już dostępny na pięciu rynkach. Dokładnie mowa o Niemczech, Hiszpanii, Włochach, Portugalii oraz Holandii. Firma wciąż realizuje plan dalszej ekspansji platformy. Jak podaje Metro, każdego roku na liście ekspansji znajdują się kolejne 2-3 kraje. 


Foto: mat. prasowe

Reklama