Coca-Cola Zero Sugar Movement to najnowsza, a zarazem najodważniejsza odsłona smakowa w ramach Coca-Cola® Creations – informuje Coca-Cola. To zupełnie nowa edycja linii Coca-Cola Creactions, która powstała we współpracy z piosenkarką Rosalíą.
Po raz pierwszy w historii Coca-Cola Creations, premierze Coca-Cola Zero Sugar Movement towarzyszy napisany na potrzeby kampanii najnowszy singiel Rosalíi zatytułowany "Lie Like You Love Me". Nowy singiel posłuży jako ścieżka dźwiękowa do dynamicznego, premierowego teledysku z udziałem Rosalíi, który jest odważną celebracją wszystkich unikalnych wersji jej samej.
Limitowana edycja Coca-Coli 2023
Projekt związany jest z globalną platformą Creations, za pośrednictwem której marka wprowadza limitowane edycje napojów oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla swoich odbiorców. W tym roku Coca-Cola do współpracy zaprosiła wyróżniającą się artystkę swojego pokolenia, Rosalíę, a inspiracją wspólnych działań była jej muzyczna transformacja, jakiej dokonała w ciągu ostatnich lat.
Różowo-czarna puszka Coca-Coli Movement
Efektowny projekt nowego opakowania Coca-Cola Zero Sugar Movement odzwierciedla ducha artystki – od żywego różu inspirowanego jej humorem i kreatywnością po minimalistyczną czerń śmiałej elegancji. Produkt eksponuje osobowość Rosalíi również poprzez spontaniczne rysunki, które piosenkarka własnoręcznie naszkicowała podczas pierwszej degustacji napoju.
Kolekcjonerskie puszki z kodem QR
Dzięki specjalnym kodom QR, znajdującym się na kolekcjonerskich puszkach, fani zyskają dostęp do cyfrowego centrum kreacji Coca-Cola Creations Hub. W jego ramach Coca-Cola oferuje niezapomniane doświadczenia, pozwalając odkrywać cyfrowy świat poprzez wiele atrakcji – m.in. dostęp do zakulisowych materiałów z procesu nagrywania piosenki.
Coca-Cola Creations Hub obejmuje również quiz osobowościowy, w którym udzielone odpowiedzi służą personalizacji trójwymiarowego awatara w metaversum, a także film prezentujący wielowymiarową tożsamość Rosalíi, aktywowany ruchem.
Coca-Coli Movement w Polsce
Nowa limitowana edycja produktów w ramach Coca-Cola® Creations będzie dostępna w Polsce w szerokiej dystrybucji już od 14 lutego. Ponadto w ramach kampanii marka przygotowała dodatkowe atrakcje dla konsumentów, o których poinformuje już wkrótce.
Foto: mat. prasowe