Małgorzata Cebelińska: Spodziewamy się wzmożonego zainteresowania produktami prozdrowotnymi

Małgorzata Cebelińska: Spodziewamy się wzmożonego zainteresowania produktami prozdrowotnymi

Najpierw pandemia i wzmożona troska o zdrowie, a następnie wojna i dynamicznie rosnące ceny żywności... Jak zauważa Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol, w ostatnich latach zmieniały się priorytety Polaków. Jakich zachowań konsumenckich spodziewa się w związku z tym firma?

Nowe trendy konsumenckie

Przyjemność, zdrowie i oszczędność – to wartości, które pod wpływem wydarzeń z ostatnich lat silnie wpisują się w codzienne zachowania konsumentów. Zdaniem Małgorzaty Cebelińskiej, nie bez znaczenia pozostanie także jakość, lokalność, zrównoważony rozwój oraz troska o planetę.

W związku z tym, jak zmieniały się priorytety Polaków w ostatnich latach, spodziewamy się skłonności do dostarczania sobie przez nich przyjemności, wzmożonego zainteresowania produktami prozdrowotnymi, ale również ofertą wyrobów bardziej ekonomicznych. Dla kupujących wciąż ważne będą takie wartości jak jakość, lokalność, zrównoważony rozwój i troska o planetę, natomiast biorąc pod uwagę obecną sytuację gospodarczą i polityczną, będą się oni kierować w swych wyborach jak najkorzystniejszą ceną.

Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol

Jak przyznaje wiceprezes zarządu SM Mlekpol, wzrost będzie dotyczył przede wszystkim produktów przekąskowo-deserowych, wysokobiałkowych, serów oraz produktów pitnych i fermentowanych.

Z tego względu Mlekpol pracuje nad ofertą wyrobów poszukiwanych przez polskich konsumentów i oprócz wprowadzania nowości za cel stawia sobie zaspokojenie potrzeb również tych klientów, którym sytuacja finansowa w ostatnim czasie znacząco się pogorszyła.

Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol

Foto: Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol (mat. redakcji)

Reklama