Najpierw pandemia i wzmożona troska o zdrowie, a następnie wojna i dynamicznie rosnące ceny żywności... Jak zauważa Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol, w ostatnich latach zmieniały się priorytety Polaków. Jakich zachowań konsumenckich spodziewa się w związku z tym firma?
Nowe trendy konsumenckie
Przyjemność, zdrowie i oszczędność – to wartości, które pod wpływem wydarzeń z ostatnich lat silnie wpisują się w codzienne zachowania konsumentów. Zdaniem Małgorzaty Cebelińskiej, nie bez znaczenia pozostanie także jakość, lokalność, zrównoważony rozwój oraz troska o planetę.
Jak przyznaje wiceprezes zarządu SM Mlekpol, wzrost będzie dotyczył przede wszystkim produktów przekąskowo-deserowych, wysokobiałkowych, serów oraz produktów pitnych i fermentowanych.
Foto: Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu SM Mlekpol (mat. redakcji)