Herbapol-Lublin umacnia swoją pozycję w kanale HoReCa. Firma rozpoczyna współpracę z grupą hotelową

Herbapol-Lublin umacnia swoją pozycję w kanale HoReCa. Firma rozpoczyna współpracę z grupą hotelową

W ramach przeprowadzonego postępowania zakupowego, Herbapol-Lublin złożył najkorzystniejszą ofertę na dostawę herbaty do obiektów Polskiego Holdingu Hotelowego, który jest drugą największą w kraju grupą hotelową. Pierwsze dostawy produktów Herbapolu trafią do obiektów z Grupy PHH już w lutym, a zgodnie z zawartym kontraktem współpraca będzie trwać przez najbliższe 36 miesięcy.

Herbapol-Lublin w kanale HoReCa

Herbapol-Lublin S.A. rozwija swoje działania w branży HoReCa od 2017 roku. Produkty firmy są dziś obecne w lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Dzięki wybranej ofercie w ramach postępowania zakupowego, herbaty Herbapolu będą dostarczane także do obiektów i hoteli z Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Z zadowoleniem przyjmuję fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jest to najlepszym potwierdzeniem faktu, że Herbapol-Lublin to rzetelny i konkurencyjny partner w relacjach biznesowych. Cieszę się niezmiernie, że oto dwie polskie firmy – liderzy w swoich branżach, stają "ramię w ramię" i rozpoczynają długofalową współpracę, która ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe.

Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapol-Lublin S.A.

Dwie dedykowane linie gastronomiczne od Herbapolu

Herbapol przygotował dla Polskiego Holdingu Hotelowego ofertę składającą się z dwóch dedykowanych linii gastronomicznych. "Dzięki takim działaniom możemy nie tylko poszerzać naszą obecność w kanale HoReCa, ale także promować polskie produkty pośród konsumentów krajowych i zagranicznych" – dodaje Evangelos Evangelou.

W ramach współpracy w obiektach Polskiego Holdingu Hotelowego pojawią się dwie linie gastronomiczne od Herbapol-Lublin, Mowa o linii Breakfast, którą tworzą herbaty w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona z cytryną, pokrzywa z pigwą, owoce leśne, zimowy sekret, a także Restaurant Premium, którą tworzą herbaty liściaste: zielona, czarna, Earl Grey oraz w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona jaśminowa.

Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego liczy obecnie ponad 50 hoteli oraz obiektów i jest największą grupą hotelową z wyłącznie polskim kapitałem. Produkty Herbapolu pojawią się w obiektach PHH już na początku lutego. Umowa przewiduje dostawy herbat przez 36 miesięcy od daty podpisania umowy.


Foto: StockAdobe(monticellllo)

Reklama