Kaufland debiutuje na Pintereście. Czego szuka w tym kanale sieć spożywcza?

Kaufland debiutuje na Pintereście. Czego szuka w&nbsptym kanale sieć spożywcza?

Facebook, Instagram czy TikTok to platformy, na których znajdziemy większość sieci handlowy. Kaufland postanowił zaistnieć w jeszcze jednym kanale komunikacji. Sieć handlowa właśnie zadebiutowała na Pintereście. Jakie działania podejmie tam Kaufland?

Kaufland prowadzi obecnie kampanię digitalową, głównie w przestrzeni social mediów, nawiązującą do Veganuary – wyzwania mającego na celu zachęcenie konsumentów do spróbowania diety roślinnej. W odpowiedzi na najczęściej pojawiające się obawy – brak pomysłów na dania czy nieznajomość przepisów kuchni wegańskiej – sieć postanowiła zainspirować konsumentów m.in. w nowym medium społecznościowym.

Nowa płaszczyzna komunikacji z konsumentami

Pinterest to kanał głównie inspiracyjny, na którym użytkownicy najczęściej poszukują pomysłów i kreatywnych rozwiązań zakupowych, kulinarnych, modowych czy designerskich. Sieć Kaufland Polska postanowiła dotrzeć tam do konsumentów, oferując na swoim kanale treści kulinarne – liczne przepisy na zdrowe, pożywne i smaczne dania oraz przekąski.

Przy okazji Veganuary, sieć publikuje szereg wegańskich przepisów, by zainspirować jak największą grupę konsumentów do sprawdzenia się w ramach styczniowego wyzwania. 

Zaproponowane przez Kaufland przepisy łatwo odtworzyć – wiele z nich bazuje na produktach marek własnych sieci. Dodatkową zachętą dla internautów do spróbowania swoich sił w gotowaniu są nowoczesne aranżacje zdjęciowe ukazujące gotowe potrawy oraz sposób ich podania.

Kaufland na Pinterest

Obecnie na profilu sieci Kaufland w Pintereście można znaleźć propozycje przepisów kuchni wegańskiej, ale nie tylko. Znajdziemy tam również liczne przepisy idealne np. na karnawałowe dania i przekąski. Szeroki wybór i różnorodność potraw pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie – zarówno miłośnikom kuchni polskiej, jak i fanom orientalnych smaków czy słodkich przekąsek.

Pinterest sieci Kaufland to również doskonała inspiracja przed rodzinnymi spotkaniami oraz ważnymi wydarzeniami – kanał będzie nieustannie uzupełniany o kolejne przepisy adekwatne do pory roku czy nadchodzących świąt. Dla ułatwienia dania podzielone są na kategorie – znajdziemy tam m.in. przekąski, pomysły na lunche, pożywne śniadania czy oryginalne przepisy świąteczne.  

Firma Kaufland Polska obecna jest także na LinkedInie, Instagramie, Facebooku, TikToku oraz YouTube.


Foto: Pinterest (@KauflandPolska)

Reklama