Biedronka wprowadza poważne zmiany do swojej platformy komunikacji. Najpierw dyskonter zastąpił hasło "Ale tydzień!" nowym sloganem "Biedronkowe oszczędności". Właśnie dołączyła do tego zupełnie nowa kampania wizerunkowa.
Niskie ceny i atrakcyjne promocje oraz zaufanie – na tym Biedronka buduje najnowszą platformę komunikacji. Dopiero minęła połowa miesiąca, a dyskonter wymienił slogan "Ale tydzień!" na "Biedronkowe oszczędności" oraz rozpoczął kampanię zbudowaną na przekazie "Do Biedronki IDĘ".
Marketingowe zmiany w Biedronce
Rok 2023 dyskonter rozpoczął od "Biedronkowych Oszczędności", nowej platformy komunikacyjnej, za której pośrednictwem będzie komunikować najniższe ceny i najbardziej atrakcyjne promocje. Jednocześnie w ramach najnowszej kampanii reklamowej "Do Biedronki IDĘ" sieć podkreśla również istotną rolę Biedronki dla polskich konsumentów, którzy wybierają sieć w oparciu o zaufanie.
Jak komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka, przekaz najnowszej kampanii zbudowany jest na bazie relacji marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią "do Biedronki idę". "Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas" – dodaje.
Kampanii będzie towarzyszyć szeroka komunikacja 360 we wszystkich mediach: TV, Radio, OOH i DOOH, Digital, Social Media, Prasa media własne. Za kreacje odpowiada Agencja Duda, a zakup mediów realizuje Wavemaker. Kampania jest długoterminowa i będzie miała kolejne odsłony.
Kampanii towarzyszą promocje i zniżki w Biedronce
Elementem kampanii "Do Biedronki IDĘ" jest specjalna akcja promocyjna związana z kodami na zakupy, które na początku roku klienci znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych na specjalnej kartce z życzeniami noworocznymi od Biedronki.
Kody zniżkowe do Biedronki w 2023
Kody, zeskanowane w trakcie zakupów, pozwalają na zakup konkretnych produktów w promocyjnych cenach w konkretnym terminie. Dodatkowo, na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki – przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna, dedykowana dla niego oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów – drukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy.
Kolejne kody na wyjątkowe promocje i okazje do oszczędzania klienci już wkrótce znajdą w swoich skrzynkach pocztowych na kartce nawiązującej do kampanii "Do Biedronki IDĘ".
Foto: mat. prasowe