Stokrotka chce utrzymać tempo rozwoju. W tym roku ma przekroczyć liczbę tysiąca sklepów

Stokrotka chce utrzymać tempo rozwoju. W tym roku ma przekroczyć liczbę tysiąca sklepów

Stokrotka od kilku lat rozwija się w stabilnym tempie, rokrocznie otwierając około 100 nowych sklepów. Nie inaczej ma być w 2023 roku. Sieć zapowiada przekroczenie liczby tysiąca sklepów w kraju.

Końcówka 2022 roku była intensywnym czasem dla detalisty – Stokrotka w zaledwie tydzień otworzyła wtedy 15 nowych sklepów. Jednocześnie sieć uruchomiła wtedy placówkę o numerze 900. W 2023 roku Stokrotka nie planuje zwolnienia tempa. Ile sklepów chce mieć detalista do końca roku?

Liczba sklepów Stokrotka w 2023 roku

Stokrotka konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku. Jak przyznaje członek zarządu Stokrotki Mirosław Wawryszczuk, sieć chce utrzymać obecne, szybkie tempo rozwoju. Jak dodaje, "Stokrotki zlokalizowane są dzisiaj w całej Polsce, a my konsekwentnie umacniamy pozycję sieci na rynku, otwierając nowe placówki zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i przejęciom". 

Rokrocznie Stokrotka otwiera średnio 100 nowych sklepów. W ten sposób w grudniu 2022 roku sieć liczyła już 900 placówek, a w 2023 roku planuje osiągnąć 1000 lokalizacji.

W tym roku otworzymy 1000. sklep naszej sieci. To ważny moment dla naszego rozwoju. Koncentrujemy się w tym okresie na jak najlepszym odpowiadaniu na obecne potrzeby klientów.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki

Sieć logistyczna dostosowana do liczby sklepów

W związku z rozwojem Stokrotka powiększa także swoją sieć logistyczną. Obecnie ma trzy centra dystrybucyjne w województwach lubelskim, mazowieckim (otwarte w minionym roku w Teresinie) i śląskim.

W tym roku, w ostatnim kwartale, uruchomione zostanie czwarte centrum dystrybucyjne Strokrotki, które powstaje obecnie w Rzeszowie. Docelowo będzie ono zaopatrywać w artykuły spożywcze 250 sklepów Stokrotki.


Foto: mat. prasowe

Reklama