Sieć the White Bear Coffee liczy już 8 punktów. Wzrost obrotów o 41%

Sieć the White Bear Coffee liczy już 8 punktów. Wzrost obrotów o 41%

Franczyza the White Bear Coffee liczy obecnie 8 punktów. Rozwój sieci wpłynął na obroty – kończy ona ostatni kwartał wzrostem o 41% rok do roku.

Ten wynik cieszy, biorąc pod uwagę obecną sytuację gospodarczą oraz inflację, która nie ominęła światowego rynku kawy. 

Podsumowanie 2022 roku

Tylko w 2022 r. powstały dwie nowe kawiarnie w Białymstoku, lokal w Ostrowie Wielkopolskim, Suwałkach oraz Warszawie.

Rok 2022 z pewnością możemy zaliczyć do udanych, udało nam się bowiem zrealizować założony plan dotyczący nowych punktów. Co ważne, kolejne kawiarnie pojawią się w najbliższych miesiącach w Krakowie oraz Lublinie. Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z przedsiębiorcami, którzy są na etapie poszukiwania odpowiedniej lokalizacji w innych częściach Polski.

Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci

Pojawiły się nowe koncepty

Niedawno oferta franczyzowa the White Bear Coffee powiększyła się o trzy nowe koncepty. Oprócz klasycznej kawiarni, są to: point, czyli punkt nastawiony na wynosy, okno z kawą i lodami oraz riksza. Dwa ostatnie modele współpracy zakładają działalność sezonową.

To nasza odpowiedź na potrzeby franczyzobiorców, którzy poszukują pomysłu na biznes z niższą kwotą inwestycji. Dodatkowo nowe koncepty mogą być sposobem na rozwój dla obecnych partnerów sieci. Większa elastyczność w doborze lokalizacji oraz możliwość pracy sezonowej stanowią świetne uzupełnienie istniejącej kawiarni.

Urszula Olechno

Sieć oferuje aplikację mobilną i program lojalnościowy

Mijający rok przyniósł także wzrost liczby użytkowników aplikacji mobilnej i programu lojalnościowego kawiarni.

Obecnie mamy zarejestrowane ponad 3 tysiące osób, a blisko ⅓ transakcji dokonuje się właśnie przy udziale aplikacji. W najbliższym czasie zamierzamy jeszcze mocniej rozwijać to narzędzie.

Łukasz Kaliciński, współwłaściciel the White Bear Coffee

Jaki cel na 2023 rok ma the White Bear Coffee? Kolejne otwarcia, wzmocnienie wizerunku kawiarni specialty, podniesienie standardów obsługi, szkolenia i zintensyfikowanie działań marketingowych w obrębie sieci.

Jak podsumowuje współwłaściciel sieci: cała branża stoi obecnie przed wieloma wyzwaniami związanymi z inflacją, rosnącymi cenami kawy czy nośników energii. Dlatego pracujemy nad tym, aby budować swoją przewagę konkurencyjną poprzez wzmacnianie marki i polepszanie doświadczeń kupujących u nas gości.

The White Bear Coffee chce stać się dla nich kawiarnią pierwszego wyboru, a fakt, że wkracza do dużych miast takich jak Warszawa czy Kraków, z pewnością pozytywnie wpłynie na poziom rozpoznawalności.


Fot.: mat. prasowa

Reklama