Intermarché poszerza dostępność usług e-commerce. Sieć ma już 55 punktów Drive w Polsce

Intermarché poszerza dostępność usług e-commerce. Sieć ma już 55 punktów Drive w Polsce

Intermarché otwiera kolejny punkt Drive. Oferuje przy tym swoim klientom wygodną możliwość odbioru zamówionych wcześniej internetowo produktów w specjalnie wyznaczonym miejscu obok punktu sprzedaży.

Co czwarty Polak dokonał w mijającym roku zakupu żywności za pośrednictwem internetu, a ponad 5% robi to już regularnie – pokazują wyniki raportu „Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej”, który był rezultatem badania przeprowadzonego przez Grupę Muszkieterów oraz Havas Media. Wiedząc o tym, Intermarché rozszerza dostępność swoich usług e-commerce.

Intermarché Drive dostępne w Miliczu

Muszkieterowie, w odpowiedzi na rynkowe trendy, sukcesywnie rozwijają usługę Drive Intermarché przy supermarketach sieci. Umożliwia ona szybki odbiór zamówionych towarów prosto do bagażnika samochodu. 

Usługa Drive jeszcze przed świętami zadebiutowała w Miliczu. Klienci Intermarché przy ul. Makowej 13 mogą robić już zakupy za pośrednictwem internetu, z odbiorem w punkcie. Sklep w Miliczu jest już 55 placówką Drive Intermarché w Polsce.

Rozwój kanału e-commerce jest dla nas strategicznym kierunkiem działań, dlatego oferujemy naszym klientom oraz franczyzobiorcom komplementarną usługę Drive Intermarché.

Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarch

Zakupy online 4-krotnie większe od tych w sklepach stacjonarnych

Średni koszyk zakupowy realizowany w ramach usługi Drive Intermarché jest czterokrotnie wyższy od średniej transakcji dokonywanej w sklepach stacjonarnych. Natomiast udział produktów świeżych, które są wyróżnikiem sieci, wynosi prawie 50%.

Intermarché Drive umożliwia klientom zamawianie produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się blisko sklepu. W ofercie strony drive.intermarche.pl jest dostępnych 8 tysięcy artykułów. Co ważne, ceny produktów dostępnych w ramach usługi są takie same, jak w sklepie stacjonarnym.


Foto: mat. prasowe

Reklama