Magda Gessler wprowadza na rynek własną markę wina. Dystrybutorem jest spółka Palikota

Magda Gessler wprowadza na rynek własną markę wina. Dystrybutorem jest spółka Palikota

Magda Gessler, znana polska restauratorka i prowadząca program Kuchenne Rewolucje, wkracza na rynek z własną marką win. Nowości są efektem współpracy Magdy Gessler i Janusza Palikota. 

Wina "R", bo pod taką marką Magda Gessler wypuściła nową kolekcję win, są już dostępne w sklepie online. Niebawem pojawią się także w sklepach sieci Żabki. Dystrybutorem win od Magdy Gessler jest spółka Tenczyńska Dystrybucja, która należy do lifestylowego koncernu alkoholowego z Januszem Palikotem na czele.

Wina od Magdy Gessler. Nowa marka na rynku

Znana restauratorka Magda Gessler wkracza na polski rynek alkoholi z własną marką win. Premiera alkoholu pod marką "R" otwiera nowy rozdział w tym segmencie rynku. Wina pochodzące z winnicy Bodegas Villarrica Manor w Hiszpanii wyselekcjonowane zostały osobiście przez Magdę Gessler i Janusza Palikota

Współpraca duetu Magdy Gessler oraz znanego na polskim rynku alkoholi, Janusza Palikota, rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku. Wspólnie odwiedzili oni winnicę Bodegas Villarrica Manor, należącą do hiszpańskiej rodziny winiarzy, a także wieloletnich przyjaciół restauratorki.  Wielopokoleniowa tradycja w produkcji oraz dbałość o proces powstawania trunków – to właśnie klucz do niepowtarzalnego smaku win.

Wina "R" powstają z winogron pielęgnowanych w tradycyjnych uprawach, przy użyciu tych samych metod, które wykorzystywali przodkowie obecnych właścicieli: powoli i z szacunkiem do natury. I tak również należy się nimi delektować: bez pośpiechu, ciesząc się towarzystwem bliskich, w trakcie rodzinnych obiadów czy spotkań z przyjaciółmi.

Magda Gessler

Jak wyglądają wina "R" od Magdy Gessler i Janusza Palikota?

Szata graficzna win od Magdy Gessler stworzona została przez Tomasz Wójcika Waciaka, który zaprojektował również etykiety do produktów z rodziny BUH i Wyjebongo.

Wina pod marką "R" są już dostępne w sklepie internetowym. Niedługo pojawią się także w sklepach sieci Żabka (foto: Browar Tenczynek)

Kluczowe grafiki kampanii powstały w oparciu o historię malarską Magdy Gessler, absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Madrycie. Działania promujące wina "R" pojawią się online w wybranych mediach, a także na kanałach społecznościowych Magdy Gessler oraz Browaru Tenczynek.

Ile kosztują wina od Magdy Gessler?

W kolekcji win znajdziemy dwie propozycje:

  • "R" Biały Wytrawny – wino "R" to owocowy aromat, wzbogacony nutami kwiatów akacji i jaśminu. To podróż w krainę sjesty, pretekst do celebracji małych, codziennych przyjemności. Białe, wytrawne, hiszpańskie – prosto ze słonecznych wyżyn w San Asensio, najlepiej jest pić dobrze schłodzone. Zawartość alkoholu: 11%. Pojemność: 750 ml. Cena za wino Magdy Gessler w wersji białej wynosi 29,99 zł.
  • "R" Czerwone Wytrawne – czerwone, wytrawne, hiszpańskie – wprost ze skąpanych w słońcu wyżyn San Asensio. Wino czerwone "R" to intensywny, owocowy aromat wzbogacony lekkimi nutami wiśni i wanilii, dające nam to, co najlepsze ze śródziemnomorskiej tradycji – radość z życia przez celebrację małych, codziennych przyjemności. Zawartość alkoholu: 13%. Pojemność: 750 ml. Cena za wino Magdy Gessler w wersji czerwonej wynosi 29,99 zł.

Obie wersje wina od Magdy Gessler mają taką samą cenę. W sklepie online można je kupić za 29,99 zł.


Foto: mat. prasowe (BrowarTenczynek)

Reklama