Na sklepowych półkach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, czyli dwa nowe smaki Chrupiący Bekon i Karmelizowana Cebulka w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
Najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz będzie po raz drugi oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas 31. Finału WOŚP nie zabraknie więc dobrej zabawy i pozytywnych emocji, które kojarzą się zarówno z Orkiestrą, jak i marką Crunchips.
WOŚP wpisuje się w wartości Lorenz
Marka Crunchips po raz drugi jest oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To, co dla nich wspólne, czyli emocje, radość, ludzie, zabawa i mnóstwo pozytywnej energii wybrzmią 29 stycznia 2023 r, czyli podczas 31. Finału WOŚP.
Jednak zanim ten dzień nadejdzie, wspierający Orkiestrę wielbiciele Crunchips mogą sięgnąć po Edycję Limitowaną chipsów, których opakowania zaprojektował Jurek Owsiak.
Edycja limitowana Crunchips
Wyjątkowe kolory oraz charakterystyczne, fundacyjne serduszko i podpis Jurka Owsiaka – po tym poznać można Edycję Limitowaną na sklepowych półkach. To dwa smaki oraz warianty Crunchips. Chrupiący Bekon, czyli tradycyjne, gładkie Crunchips i Karmelizowana Cebulka, czyli chipsy X-Cut - grubsze i karbowane.
Wprowadzeniu Edycji Limitowanej będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe. Zaplanowano kampanię TV, działania w kanałach social media oraz wsparcie w punktach sprzedaży.
Tegoroczny, 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przebiega pod hasłem: „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”.
Fot.: informacja prasowa