Dwupiętrowy Carrefour na Bemowie już otwarty. To najnowocześniejszy hipermarket sieci w kraju

Dwupiętrowy Carrefour na Bemowie już otwarty. To najnowocześniejszy hipermarket sieci w kraju

Carrefour właśnie zakończył remodelling swojego flagowego sklepu na warszawskim Bemowie. Dwupiętrowa placówka ma być najnowocześniejszym tego typu sklepem sieci w kraju. Co się zmieniło?

W sklepie zastosowano sporo nowoczesnych rozwiązań. Na odwiedzających czekają nowe koncepty handlowe, takie jak między innymi store in store czy nowoczesne tematyczne strefy zakupowe. W hipermarkecie został rozszerzony także asortyment dostępnych produktów.

Carrefour na Bemowie ponownie otwarty

Sklep Carrefour w Galerii Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126 to nowoczesny dwupiętrowy hipermarket o powierzchni sprzedaży ponad 11 tys. mkw., który po remodelingu zaoferował jeszcze bardziej rozbudowany asortyment blisko 50 tys. produktów, w tym m.in.: artykuły tradycyjne, prozdrowotne, BIO oraz pełny wachlarz smaków kuchni świata.

W sklepie po modernizacji zostały dodatkowo wydzielone dla klientów specjalne strefy zakupowe, np. strefa Targu Świeżości, w której konsumenci zaopatrzą się w świeże pieczywo, ryby, wędliny oraz mięso. W nowej odsłonie znalazła się także rozbudowana strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych.

Lubiany koncept store-in-store w Carrefour

Do zmodernizowanego hipermarketu na Bemowie został wprowadzony  bardzo doceniany przez klientów koncept sieci pod nazwą store in store. To specjalistyczny sklep działający samodzielnie wewnątrz hipermarketu. W Carrefour przy ul. Powstańców Śląskich 126 zostały otwarte dwa takie koncepty: ze zdrową żywnością oraz kuchniami świata. 

Całkowita modernizacja 

W warszawskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy. W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2.

Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.

Zwrot butelek w sklepie Carrefour

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Warszawie będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.


Foto: mat. prasowe

Reklama