Carrefour rozbudowuje ofertę świąteczną w ramach marki własnej

Carrefour rozbudowuje ofertę świąteczną w ramach marki własnej

Nadchodzi jeden z najważniejszym okresów w roku dla handlu. Czas świąteczny oznacza dla konsumentów wzmożone zakupy, a dla sieci specjalne serie produktów oraz promocje – szczególnie w dobie rosnących cen. Carrefour, widząc najnowsze trendy stawia na marki własne. Sieć wprowadziła do sprzedaży ponad 130 nowych produktów.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, którzy w ostatnim czasie coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych, Carrefour rozszerza ofertę artykułów, które mogą zagościć na świątecznych stołach lub być słodkimi podarunkami dla najbliższych. Sieć wprowadziła do sprzedaży ponad 130 produktów marek własnych, przede wszystkim Carrefour Extra. Do 19 listopada część z nich jest dostępna w promocyjnych cenach.

Oferta świąteczna w Carrefour: ciasta i pierniki w specjalnych wydaniach

 

 

Trudno wyobrazić sobie Święta bez pierników i tych nie brakuje w świątecznej ofercie sieci. Na klientów czekają m.in. dekorowane ciasteczka korzenne (7,99 zł/250 g) czy różne rodzaje dekorowanych czekoladą lub lukrowanych pierników (14,99 zł/700 g). Ci, którzy lubią piec sami, będą zainteresowani zestawami do przygotowania pierników, zawierającymi foremki w kształcie choinki lub ludzika (11,99 zł/365-455 g).

Polacy są już przekonani do marek własnych i uważają, że w większości przypadków oferują one najlepszy stosunek jakości do ceny. Dlatego w trosce o portfele Polaków i kierując  się chęcią zapewnienia szerokiego dostępu do świątecznych produktów wysokiej jakości, postawiliśmy mocno na rozwój marki Carrefour Extra. Starannie wyselekcjonowane przez nas produkty pozwolą cieszyć się wyjątkowymi chwilami z najbliższymi.

Ewa Dźwigacz, Product Category Group Manager – FMCG Own Brand Products w Carrefour Polska

Świąteczna propozycja obejmuje liczne gotowe ciasta. Wśród nich klienci znajdą m.in. okrągłego murzynka (23,99 zł/500 g), szarlotkę (38,90 zł za kg), orzechowca (41,90 zł za kg), ciasto piaskowe z serem i kruszonką (20,99 zł/kg), ciasto piaskowe z owocami (20,99 zł/500 g), ciasto pijana wiśnia (42,90 zł za kg) czy znaną z Włoch babkę panettone (28,99 zł/800 lub 1000 g).

Nowe produkty w ramach marki własnej carrefour Extra

W świątecznej ofercie Carrefour przygotował także różnego rodzaju czekoladki i praliny marki Esprit de Fête, które mogą zarówno wzbogacić stół, jak i być świątecznym lub mikołajkowym prezentem. Podobnie jak praliny nadziewane z kremem (13,99 zł/225 g) czy czekoladki z wiśnią w alkoholu (12,99 zł/126 g) marki Carrefour Extra. 

Podczas Świąt nie może zabraknąć aromatycznej kawy, jej miłośników zainteresuje kawa ziarnista premium z Brazylii (29,99 zł/500 g). Oferta świątecznych produktów marki Carrefour Extra obejmuje także słodkie i słone przekąski, takie jak m.in. makaroniki, mini ciasteczka wytrawne, mini panettone, tatar z łososia czy francuskie mini croques. Nieodzowną częścią świątecznej propozycji sieci jest karp w postaci filetów i płatów, a także klasyczne uszka z grzybami i kapustą lub z mięsem. 


Foto: mat. prasowe