Lech wystartował z promocją. Do wygrania muzyczne nagrody

Lech wystartował z&nbsppromocją. Do wygrania muzyczne nagrody

7 listopada wystartowała druga w tym roku muzyczna loteria Lecha. Aby wygrać nalezy zkupić promocyjne opakowanie Lecha i sprawdzić kod.

Aktywacja konsumencka potrwa do 29 stycznia 2023 r.

Muzyczne nagrody

Lech nie rezygnuje z muzyki i stawia na nią też w zimie, mimo że sezon festiwalowy już minął! Zwycięzcy zimowej loterii konsumenckiej będą mogli ogrzać się w bluzach z tekstami piosenek znanych artystów, a dzięki bezprzewodowym słuchawkom przeniosą się do muzycznego świata bez względu na porę roku i miejsce, w którym się znajdują. 

W obecnej promocji Lech przygotował 10 tysięcy bluz z tekstami Baranovskiego, Fokusa, RAU, Gedza, Tego Typa Mesa, Molesty Ewenement oraz z hip-hopową grafiką i 250 par bezprzewodowych słuchawek.

Zasady loterii

Żeby wygrać jedną z nagród wystarczy kupić promocyjne opakowanie piwa Lech Premium, Lech Free Lager, Lech Pils lub Lech Free z limonką i miętą, wejść na stronę lech.pl albo zeskanować kod QR dostępny na butelce lub puszce, wpisać specjalny kod, który znajduje się pod kapslem lub zawleczką i sprawdzić, czy jest to zwycięski kod.

Lech wspiera artystów

Muzyka jest nieodłączną częścią DNA Lecha. Marka aktywnie wspiera wydarzenia muzyczne i artystów. Latem była obecna na festiwalach: Audioriver, Pol'and'Rock i Fest Festival, i jako sponsor tytularny na Lech Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

We współpracy z wytwórnią płytową Gaja Hornby Records założoną przez Margaret i KaCeZeta, w ramach konkursu GH&Lech Talent Draft Kompania Piwowarska odkryła początkującego rapera Soczego. Dzięki tej aktywacji artysta miał szansę zaprezentować swoją muzykę całej Polsce.

W letniej loterii rozdano 50 tysięcy koszulek z tekstami piosenek popularnych artystów oraz 250 imprezowych głośników marki Sony.


Fot.: informacja prasowa

Reklama