Lech Free po wprowadzeniu nowości rusza z mocną kampanią marketingową

Lech Free po wprowadzeniu nowości rusza z mocną kampanią marketingową

Lech Free 0,0% Active Hydrate, pierwsze bezalkoholowe piwo w Polsce o smaku mango i cytryny o właściwościach nawadniających, startuje z nową kampanią.

Od 11 kwietnia marka ruszyła w nowym spotem reklamowym. Pokazuje w nim, jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.

Najnowsza kampania Lecha Free 0,0% Active Hydrate

W spocie poznajemy historię ciężko trenującego śmiałka, który po wysiłku fizycznym nawadnia organizm Lechem Free 0,0% Active Hydrate. Napój ma specjalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, na przykład po aktywności sportowej lub w upalne dni.

W spocie ponownie pojawił się bard, występujący we wszystkich reklamach marki Lech Kompanii Piwowarskiej. Charakterystyczne "Le Le Le Le" ponownie zagości na ustach wszystkich, którzy lubią smak piwa, szukają orzeźwienia i chcą czegoś więcej. Lech Free 0,0% Active Hydrate to połączenie bezalkoholowego lagera z soczystym, słodkim smakiem mango i kwaśną, orzeźwiającą nutą cytryny.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, za jego produkcję dom produkcyjny MOON Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Projekt opakowań opracowało Prism Studio. Działania digital, Social Media, współpracę z influencerami i komunikację PR prowadzi agencja Cut the Mustard.


Fot.: mat. prasowe

Reklama