Do grona partnerów firmy InPost dołączyło Zalando. Już teraz klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy za pośrednictwem urządzeń Paczkomat®. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez Grupę InPost.
Dzięki nawiązanej współpracy, klienci Zalando będą mogli otrzymywać swoje paczki z wykorzystaniem usług kurierskich InPost oraz sieci urządzeń Paczkomat®.
Jak wskazuje stworzony przez Gemius raport na temat branży e-commerce, uwzględnienie urządzeń Paczkomat® jako formy dostawy motywuje klientów do skorzystania z oferty, co ma szczególne znaczenie w okresach zintensyfikowanych zakupów konsumenckich jak na przykład listopadowy Black Friday, czy w momencie poszukiwania gwiazdkowych prezentów.
InPost przedstawił wyniki za trzeci kwartał 2022 roku. Przychody Grupy osiągnęły w tym czasie poziom 1 690 mld zł. To o 32,6% więcej niż w analogicznym czasie w 2021 roku.