Nestlé rozwija swoją roślinną markę. W ramach najnowszej współpracy, produkty Garden Gourmet pojawiły się już w wypiekach oferowanych przez piekarnię Szabelski.
Pizzerina z wegańskim klopsikiem i calzone z filecikami roślinnymi – to dwie nowości w piekarni Szabelski, skomponowane z wykorzystaniem produktów marki Garden Gourmet. Receptura nowych wypieków, przygotowana specjalnie dla popularnej sieci piekarni z Warmii i Mazur, jest efektem współpracy z Nestlé Professional.
Produkty Garden Gourmet w piekarni Szabelski
Nestle wykonuje kolejny krok w celu zwiększenia dostępności swojej roślinnej marki. We wrześniu br. firma poinformowała o rozszerzeniu dystrybucji produktów Garden Gourmet do sklepów sieci Carrefour. Teraz marka pojawi się także w piekarni Szabelski.
Garden Gourmet oferuje dania wegańskie i wegetariańskie dostępne zarówno w sektorze detalicznym, jak i w gastronomii. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają dania roślinne, poszukując ich również w swoich ulubionych restauracjach czy piekarniach.
Alternatywy mięsa znalazły uznanie nie tylko wśród wegan i wegetarian, ale także fleksitarian, czyli osób ograniczających mięso w diecie. Nowe dania, takie jak pizzerina z aromatycznym klopsikiem roślinnym Garden Gourmet oraz calzone z apetycznym grillowanym filecikiem wegetariańskim, są już dostępne w ofercie 36 piekarni Szabelski na terenie Warmii i Mazur.
Piekarnia Cukiernia Szabelski to rodzinna firma z 35-letnią tradycją, działająca zgodnie ze standardami certyfikatu IFS. Prowadzący ją od dwóch pokoleń właściciele są dumni ze swojej pasji do tworzenia nowych, wyjątkowych wypieków dla klientów. Stale obserwują ich preferencje, dostosowując ofertę do zmieniających się gustów i trendów.
Znaczny wzrost zainteresowania konceptami bezmięsnymi w kanale HoReCa
Nestlé Professional zapewnia kreatywne i podążające za najnowszymi trendami rozwiązania dla gastronomii i vendingu, które inspirują oraz wspierają rozwój partnerów. Jak przyznaje Marcelina Siudek, Group Product Manager Nestlé Professional, żywność roślinna dynamicznie zyskuje na popularności. "Zauważamy znaczny wzrost zainteresowania konceptami bezmięsnymi wśród restauratorów, szefów kuchni i właścicieli punktów usługowych. Cieszymy się, że rośnie wartość roślinnych rozwiązań w kuchni. Dodatkowo, pozwala to – na jeszcze większą skalę – zmniejszyć ingerencję w środowisko naturalne" – dodaje ekspertka.
W portfolio produktów Nestlé – dostosowanym do potrzeb restauratorów – znajdziemy nie tylko roślinne klopsiki, mielone i nuggetsy, ale także warzywne kreacje, takie jak burger z soczewicy i marchwi lub falafel z burakiem. W ofercie detalicznej dostępne są natomiast: Wegański Falafel, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel Roślinny i Burger Roślinny.
Foto: mat. prasowe